خرید ۱۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی در شادگان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان از خرید بیش از ۱۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی در شهرستان خبر داد.

مسعود عبودزاده اظهار کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت‌رسانی به روستائیان اقدامات مختلفی را در حوزه‌های وظایف خود انجام داده است. این اقدامات شامل خرید انواع گندم، کلزا و جو و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شادگان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون این اداره خرید بیش از ۱۶ هزار و ۱۸۱ تن گندم تضمینی، ۲۸۴ تن کلزا تضمینی، ۲۲ تن جو و همچنین توزیع بیش از ۴۵۵ تن کود شیمیایی اوره و ۴۳ تن کود شیمیایی فسفات را در جهت رفاه و خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان منطقه انجام داده است.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه این اداره خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان است که با اتحاد و تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی مستقر در بخش‌های مختلف شهرستان شادگان امکان‌پذیر است.

عبودزاده بیان کرد: طی این مدت ضمن بازدید از وضع کشاورزان و نیازهای آنان در حد امکان، سعی کرده‌ایم تا مسائل و مشکلات مربوطه را برطرف کنیم.


https://hoorkhabar.ir/172116کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.