ویسی: خوشحالم که تعویض‌هایمان موثر واقع شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد، گفت: خوشحالم که تعویض هایی که انجام دادیم موثر واقع شدند و در دقایق پایانی به گل مساوی دست پیدا کردیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: همان طور که پیش بینی می کردیم به دلیل این که بازی اول همیشه سخت و غیر قابل پیش بینی است، پس از دریافت گل، تمرکز تیم ما بر هم ریخت.

وی ادامه داد: اما خوشحالم که تعویض هایی که انجام دادیم موثر واقع شدند و در دقایق پایانی به گل مساوی دست پیدا کردیم. آن چه که باید درباره این بازی بگویم در خصوص وضعیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه غدیر است که واقعا به عنوان عضوی از اهالی فوتبال خوزستان تاسف می خورم که خوزستان با داشتن سه تیم در لیگ برتر باید در چنین زمینی، مسابقات را میزبانی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما سه روز پیش از این دیدار در این زمین تمرین داشتیم که پس از تمرین به مسوولان برگزاری مسابقات شرایط بد زمین را گزارش دادیم اما ترتیب اثری داده نشد.

وی در پایان با اشاره به جوان بودن تیمش، عنوان کرد: شرایط سنی تیم ما بسیار پایین است و در این فصل به دنبال حضور یافتن در جمع تیم های بالای جدول لیگ برتر هستیم.

https://hoorkhabar.ir/165680کپی شد!
141
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.