امام جمعه اندیمشک: جنایات صهیونیست‌ها روی سران کشورهای غربی را سیاه کرده است

امام جمعه اندیمشک گفت: جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه روی سران کشورهای غربی و عربی را سیاه کرده است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با محکوم کردن نسل کشی رژیم اسرائیل در غزه اظهار کرد: امروزه شاهد ظلم‌های بی‌شماری علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به خصوص کودکان و زنان این منطقه هستیم که دلخراش و جانکاه است و قلب هر انسان آزاده‌ای با دیدن این تصاویر به درد می‌آید.

وی افزود: این جنایات و نسل‌کشی آشکار صهیونیست‌ها روی بشریت و سران عربی، غربی را سیاه کرده است چرا که این کشورها تاکنون هیچ اقدامی عملی در جهت جلوگیری از این ظلم آشکار و دفاع از مظلومان انجام نداده‌اند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به معارف قرآنی و تاریخی به معرفی یهودیان متعصب پرداخت و تصریح کرد: اسناد دشمنی یهود با انبیا و در نهایت رسول گرامی اسلام(ص) برای از بین بردن حقیقت اسلام و پیام‌های آسمانی در تاریخ وجود دارد که از آن جمله می‌توان به ایجاد اختلاف میان مردم و حکومت اسلامی، ایجاد انحصار طلبی و افزایش نیازهای کاذب مردم و از بین بردن اخلاقیات و ایجاد هرج و مرج در جامعه اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان این نکته که هر ظالمی با ظلم خود از بین خواهد رفت این امر را وعده خداوند متعال دانست و افزود: امروز اسرائیل با این جنایات و ریختن خون مردم بی‌گناه غزه و انجام اعمال غیرانسانی و ضد بشری خود هرچه بیشتر به محو و نابود کردن خود کمک می‌کند.

خدامی اضافه کرد: همچنین حمله اسرائیل به غزه باعث آشکار شدن سیاست‌های مزدورانه دشمنان اسلام به خصوص کشورهای غربی شده و همین امر سبب شده که هر روز و ساعت نیرنگ‌ها و پلیدی سران این کشورها برای آزادگان عالم بیش از پیش آشکار شود.

وی در پایان افزود: با تشدید جریان مقاومت و تقویت همه جانبه این جریان و البته حمایت همه جانبه مالی، معنوی و تجهیزاتی دنیای اسلام، این غده سرطانی و رژیم جعلی نابود شده و از بین خواهد رفت.

 نمازگزاران اندیمشکی با دادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل و حامیان غربی و عربی، نفرت و انزجار خود از جنایت این رژیم علیه مردم غزه را نشان داده و بر حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین تاکید کردند.

https://hoorkhabar.ir/164354کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.