امام جمعه هفتکل: کشورهای عربی بر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی مُهر سکوت زده‌اند

امام جمعه هفتکل گفت: کشورهای عربی بر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی مُهر سکوت زده‌اند.

حجت‌الاسلام علی خلیلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هفتکل با اشاره به جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: از این به بعد به اسرائیل نباید گفت رژیم صهیونیسم بلکه باید این رژیم را، رژیم کودک‌کش نامید.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله امروز که نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه مسئله جهانی است نسل‌کشی در فلسطین است.

امام جمعه هفتکل اضافه کرد: هر انسانی که در وجودش ذره‌ای وجدان داشته باشد از دیدن این همه صحنه‌های غم بار و فجایع بزرگ و کودکان قطعه قطعه شده و به خاک و خون کشیده شده فلسطین، دلش به درد می‌آید.

وی با بیان افزون شدن حمایت‌ دولت‌های عربی منطقه از رژیم صهیونیست افزود: جای تاسف است که این فاجعه بزرگ در منطقه رخ می‌دهد و سازمان‌های بین الملل و متاسفانه کشورهای عربی بر روی این جنایات منطقه مهر سکوت زده و بعضا حمایت می‌کنند.

خلیلی در ادامه با بیان اوج جنایات رژیم صهیونیست در منطقه اضافه کرد: عجیب است که مردم فلسطین در اوج گرما، بی‌غذایی، بی‌دارویی و بی‌برقی اینطور مقاومت می‌کنند لذا بر امت اسلامی واجب است در حمایت مردم غزه بخروشند.

وی خطاب به کشورهای عربی منطقه گفت: شما که دولت‌های بی‌عرضه و بی‌کفایت دارید بدانید که در ایران قبل از انقلاب اسلامی حاکمانی وجود داشتند که طرفدار سرسخت رژیم صهیونیست بودند.

امام جمعه هفتکل ادامه داد: اسرائیل بعد از انقلاب اسلامی ایران  یکی از شرکای بزرگ خود را از دست داد، شما هم امروز بخروشید.

وی اضافه کرد: امت اسلامی باید در مقابل اسرائیل و امریکا واحد شود و هر چه سریع‌تر ریشه این دو استکبار و استعمار را از بیخ و بن برکند.

نمازگزاران شهرستان در پایان این آئین معنوی، همزمان با سراسر استان در حمایت از مردم غزه مسیر مسجد حجت تا فلکه مرکزی را با دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیست و امریکا و همچنین شعارهایی در حمایت از مردم غزه طی کردند.

https://hoorkhabar.ir/164348کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.