خطیب جمعه رامهرمز: کجاست آن بشریتی که دم از حقوق بشر می‌زند

خطیب جمعه رامهرمز گفت: کجاست آن بشریتی که کشتار می‌کند و دم از حقوق بشر می‌زند.

سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیرامون نقش توبه در زندگی انسان‌ها اظهار کرد: توبه، انسان را از گناه دور می‌سازد و به خدا نزدیک‌تر می‌کند و در مسیری درست قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: خداوند توبه پذیر است و لطف و نظرش شامل همه انسان‌های توبه کننده خواهد شد، لذا ما باید دراین راه عجله کنیم قبل از این که بمیریم.

خطیب جمعه رامهرمز با توجه به وضعیت شیعیان در سرزمین‌های اسلامی تصریح کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وهابیونی که امروز در بلاد مسلمین فاجعه به بار می‌آورند و قبور انبیاء و آثار مقدسات دینی را با بی‌دینی هر چه تمام‌تر تخریب می‌کنند جز با حمایت‌های صهیونیست‌ها نیست.

وی افزود: چرا در عربستان، مصر، کویت و یا اردن اعلام خلافت اسلامی نمی‌کنند، زیرا که این اعمال ریشه در یک تفکر خاص دارد و باید همه مراقب این قضایا باشیم.

موسوی عنوان کرد: کجاست آن بشریتی که دم از حقوق بشر می‌زنند و کجاست آن سازمان مللی که سکوت اختیار کرده و پنهانی از ظالم حمایت می‌کند.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان گفت: چگونه است که از سقوط یک هواپیما در اوکراین این همه بحث حقوق بشر را مطرح می‌کنند اما در برابر نسل کشی غزه کاملا سکوت اختیار کرده‌اند.

در پایان نماز جمعه این هفته شهرستان و در گرمای شدید و بالای ۵۰ درجه، نمازگزاران از مسجد جامع تا فلکه آزادی این شهر در محکومیت رژیم صهیونیستی اقدام به راهپیمایی کردند.

https://hoorkhabar.ir/164345کپی شد!
197
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.