«عیدتون گرم» در اهواز برگزار می شود

به مناسبت عید سعید فطر معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برنامه های متنوعی را برگزار می نماید.

آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری به برگزاری جشنهای عید فطر اشاره کرد و گفت: به مناسبت عید فطر و پس از یکماه طاعت و بندگی جشنهایی با عنوان«جشن رستگاری» در مناطق مختلف برگزار می شود تا حال هوای شادی و نشاط در سطح شهر گسترانیده گردد.این جشنها از سوی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه یک در پارک ساحلی کارون ، از سوی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه دو در منطقه سید خلف جنب مسجد ابوالفضل (ع) و کیان آباد جنب مسجد امام خمینی(ره) و بوستان ۴۲ هکتاری کیانپارس برگزار می شود. همچنین از سوی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه سه جشنی در پارک زیتون ، از سوی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه چهار «جشن رستگاری» در پارک بهاران منطقه بهارستان ،از سوی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه شش این جشن در مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی علوی برگزار می گردد. معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه هفت در جاده ساحلی عامری و معاونت امور اجتماعی وفرهنگی منطقه هشت هم در زمین ورزش کوی مدرس این جشن را برگزارمی نماید.

گفتنی است این جشنها شامل بخشهایی از جمله نمایش تئاتر با موضوع زندگی حضرت علی (ع) ، مسابقه آموزش شهروندی با اهداء جوایز ، پخش موسیقی، دعوت از خواننده استانی ، تواشیح ، مداحی ، سخنرانی ، فضا سازی ، نورافشانی و … است. به علاوه در کنار برگزاری این جشنها ایستگاههای سلامت ، آموزش شهروندی ، فرهنگی و ورزش نیز برپا می گردد.

وی در ادامه گفت: به مناسبت عید یک ماه بندگی قطار شادی در تاریخ ۶ و۷ مردادماه در شرق و غرب شهر اهواز به گردش در می آید.این قطار شادی با حضور مداحان و پخش شربت و شیرینی و نمایش عروسکی فضایی شاد را بوجود می آورد.

معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در محل برگزاری نماز عید فطر در مناطق مختلف سخن گفت و افزود: این ایستگاههای صلواتی در صبح روز عید و همزمان با نماز عید فطر به پذیرایی از شهروندان می پردازند .همچنین به مناسبت عید فطر معاونت اموارجتماعی وفرهنگی شهرداری با همکاری صداو سیمای مرکز خوزستان برنامه ای تلوزیونی با نام «عیدتون گرم» را با حضور مجریان مطرح کشوری واستانی و خوانندگان و هنرمندان در دو شب برگزار می نماید.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما و سایر خدمت گزاران در معاونت  اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری ایجاد فضایی شاد و جلب رضایت شهروندان اهوازی است که لیاقت بهترین ها را دارند.

 

https://hoorkhabar.ir/158642کپی شد!
212
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.