«حجت‌الاسلام طائب» با موضوع جنگ نرم در شوشتر سخنرانی می‌کند

مدیر هیئت علمدار شوشتر گفت: «حجت‌الاسلام مهدی طائب» قرار است عصر روز جمعه با موضوع جنگ نرم در شهرستان شوشتر سخنرانی کند.

علیرضا همتی اظهار کرد: حجت‌الاسلام مهدی طائب که عضو قرارگاه عمار است قرار است عصر روز جمعه در شهرستان شوشتر برای جوانان انقلابی به سخنرانی با موضوع جنگ نرم بپردازد.

وی افزود: سخنرانی استاد حجت‌الاسلام مهدی طائب قرار است عصر روز جمعه راس ساعت ۱۸ در سالن فرهنگ شوشتر برگزار شود و بی‌شک این سخنرانی مورد استقبال جوانان با بصیرت شوشتر قرار می‌گیرد.

مدیر هیئت علمدار شوشتر اضافه کرد: این برنامه روشنگرایانه به میزبانی هیئت علمدار شوشتر و با همکاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر اجرا می‌شود و از همکاری نزدیک رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر و سایر نهادهای متولی و عضو این شورا کمال تشکر را داریم.

همتی با اشاره به اهمیت روشنگری درباره جنگ نرم دشمن تاکید کرد: دشمن می‌کوشد تا با جنگ نرم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی جوانان انقلابی را هدف قرار دهد و به این دلیل برگزاری چنین جلساتی می‌تواند در روشنگری و شناخت اهداف شوم دشمنان انقلاب و اسلام بسیار مهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سطح بصیرت، بهبود شرایط شناخت از وضعیت کنونی جامعه و تجهیز جوانان به معارف والای اسلامی و انقلابی می‌تواند تا حد زیادی اقدامات دشمنان را در این عرصه خنثی کند.

https://hoorkhabar.ir/14730کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.