شرکت ۴ هزار جوان اندیمشکی در برنامه‌های حلقه صالحین

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، بیش از ۴ هزار نوجوان و جوان حوزه‌های مقاومت محلات شهری و روستایی در برنامه‌های دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت کرده‌اند.

احسان کریم‌پور اظهار کرد: به منظور بهره گیری از فضای معنوی و پربرکت ماه مبارک رمضان ۵۰۰ نفر از اعضای حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی در مراسم معنوی انس با قرآن در مصلای جمعه این شهرستان شرکت کردند. ریشه و اصل بسیج از بدنه مردم است و لذا باید برای ارتقای سطح معارف دینی، فرهنگی و بینش سیاسی آن‌ها تلاش صورت گیرد و شرکت در اینگونه مراسمات در همین راستا صورت می‌گیرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، بیش از ۴ هزار نفر از نوجوانان و جوانان حوزه‌های مقاومت محلات شهری و روستایی در برنامه‌های دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش قرائت و حفظ قرآن، آموزش کامپیو‌تر، سفالگری، خیاطی، رباتیک و برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف از جمله برنامه‌هایی است که برای اعضای حلقه‌های معرفتی شجره طیبه صالحین در این شهرستان اجرا می‌شود. حلقه‌های شجره طیبه صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی در میان بسیجیان و نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود.

کریم‌پور افزایش کیفیت برنامه‌های حلقه‌های صالحین و ایجاد جذابیت برای نوجوانان و جوانان را از ویژگی‌های برنامه‌های در حال اجرای این ناحیه برشمرد و تصریح کرد: اعضای حلقه‌های معرفتی شجره طیبه صالحین با معرفت و بصیرتی که دارند، کارآمد بوده و در هر عرصه‌ای که وارد شوند موفق خواهند بود.

https://hoorkhabar.ir/144628کپی شد!
219
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.