ارسال به دوستان امام جمعه اندیمشک: راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت امت اسلامی برابر صهیونیسم است

امام جمعه اندیمشک گفت: راهپیمایی روز قدس روز کوبیدن دشمنان و نشان‌دهنده وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی است.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران روزه دار این شهر اظهار کرد: روز جهانی قدس روز کوبیدن و محکوم کردن جریان صهیونیسم جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است و در این روز همه دنیا وحدت امت اسلامی را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشاهده می‌کنند.

وی افزود: شرکت در این راهپیمایی به عنوان یک تکلیف شرعی، ملی و انسانی محسوب شده و مردم انقلابی ما نیز همواره ثابت کرده‌اند که در دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین کوتاه نمی‌آیند.

خطیب نمازجمعه اندیمشک با اشاره به جنایات و حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: سکوت معنادار آمریکا و کشورهای غربی که خود را مدعی و حامی حقوق‌بشر در دنیا قلمداد می‌کنند در برابر این جنایت‌ها نشان دهنده پوشالی و دروعین بودن این ادعای آنان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سیره امام راحل و رهبری معظم انقلاب اهمیت روز قدس به خوبی نشان داده شده و مردم ایران اسلامی نیز همواره با راهپیمایی‌های باشکوه تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشته‌اند.

خدامی با توصیه مردم به بهره گیری هر چه بهنر و بیشتر ار ایام و لیالی قدر به بیان گوشه‌ای از فضائل حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: سازش ناپذیر بودن، مبارزه با ظلم و فساد، برخورد با سوء استفاده‌کنندگان از بیت المال، حق مداری و باطل ستیزی، نظم و انضباط و شایسته سالاری در کنار مراقبت و نظارت دقیق بر کارگزاران و مفسر قرآن بودن برخی از شاخص‌های مدیریتی این امام همام است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به آثار زیانبار تاخیر در ازدواج کردن در جامعه کنونی تصریح کرد: افسردگی، الودگی به گناهان، معطل ماندن دختران و پسران، عدم درک واقعیت‌های زندگی، تضعیف بنبان خانواده و ضعف شخصیت اجتماعی از آثار شیوع این پدیده در جامعه است.

وی در پایان افزود: اکنون در جامعه موانعی واقعی برای ازدواج افراد و جوانان وجود دارد که با اصلاح این فرهنگ و ترویج ازدواج آسان بخش عمده این موانع در جامعه اصلاح می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/141791کپی شد!
130
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.