امام جمعه سردشت زیدون: رژیم جعلی صهیونیستی برج مراقبت استکبار است

امام جمعه سردشت زیدون گفت: رژیم جعلی صهیونیستی نقش برج مراقبت استکبار جهانی در منطقه است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون ضمن اشاره به شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: سعی کنیم این شب‌های ارزشمند را قدر بنهیم و بزرگ بشماریم.

وی خاطرنشان کرد:  مقدرات انسان در این شب‌ها رقم می‌خورد و بایستی در این روزها کمک به یتیمان و مستضعفان سرلوحه کار ما باشد.

وی در ادامه خطبه‌ها ضمن اشاره به گزارشات و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزود: عمق خیانت‌ها و حملات فجیع در نواز غزه بر تمام مردم دنیا روشن است.

خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده است و خوی وحشی گیری در درون این رژیم نهفته شده است.

وی با بیان اینکه مجامع جهانی در غفلت هستند خاطرنشان کرد: آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر می‌داند در این قضیه نه تنها سکوت کرده بلکه به بهانه دفاع از رژیم غاصب اسرائیل از این رژیم حمایت علنی می‌کند.

قائمی یادآور شد: اتحادیه عرب و سازمان ملل در خواب غفلت هستند و یک نهاد مرده هستند و سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه وظیفه هر مسلمان و هر مومنی دفاع از این مردم مظلوم و بی‌دفاع است افزود:  در خصوص اتفاق‌هایی که در جهان اسلام رخ می‌دهد باید کشور‌های اسلامی عکس‌العمل جدی از خود نشان دهند.

قائمی متذکر شد: امام راحل با روشنگری این موضوع را به جهانیان روشن کرد و معتقد بود که وجود این رژیم یک توطئه استکباری است.

وی با تاکید بر اینکه دخالت امریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه روشن است اظهار داشت: امام با تیز بینی این توطئه را خنثی و جهان را از این موضوع بیدار کرد تا مردم مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

امام جمعه سردشت زیدون در ادامه ضمن اشاره به حضور پر شور مردم در روز جهانی قدس گفت: جهان باید بداند که ملتی پیروز است که قدرت معنوی دارد.

قائمی ادامه داد: سعی کنیم در روز جهانی قدس مظلومیت مردم غزه و فلسطین را با حضور پر رنگ خود در صحنه به جهان نشان دهیم و از این ملت مظلوم دفاع کنیم.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این حماسه عظیم و تاریخی افزود: این یادگار حضرت امام را هیچ وقت تاریخ به فراموشی نخواهد برد و همیشه از مردم مظلوم با حضور خود دفاع خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/141777کپی شد!
211
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.