امام جمعه شهر چمران : جنازه اسرائیل به زودی تحویل مادرش آمریکا می‌شود

امام جمعه شهر شهید چمران ماهشهر گفت: به برکت اقتدار خط مقاومت اسلامی به زودی جنازه رژیم صهیونیستی تحویل مادرش آمریکا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چمران با تسلیت سالروز شهادت امیر المؤمنین (ع) اظهار کرد: امروز قلب امیر مؤمنان (ع) به دلیل وقایع جهان اسلام به ویژه حوادث کشور فلسطین و غزه مالامال از اندوه و درد است.

وی تصریح کرد: حوادثی که امروز در غزه شاهد هستیم بسیار دردناک و تأسف‌بار است و جامعه جهانی نیز در برابر این جنایات خونبار سکوت کرده و مدعیان حقوق بشر چشمان خود را بر حقایق بسته‌اند.

خطیب جمعه شهر چمران ماهشهر ادامه داد: گناه مردم بی‌دفاع و کودکان مظلوم فلسطین چیست که باید قربانی جنایت‌های شوم رژیم صهیونیستی شوند؛ گناه آن چهار کودک چیست که روز گذشته توسط دژخیمان صهیونیستی گلوله‌باران شدند و صدای مدعیان حقوق بشر نیز درنمی‌آید.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر و دولتمردان کشورهای اسلامی و عربی نیز همچنان در خواب به سر می‌برند و هر روز شاهد بر جای ماندن صدها کشته و هزاران مجروح و زخمی هستیم.

وی تأکید کرد: خون‌هایی که امروز در غزه به زمین ریخته می‌شود به حول و قوه الهی زمینه پیروزی خط مقاومت و فلسطین را فراهم خواهد کرد و به زودی شاهد اضمحلال و از هم فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

امام جمعه شهر شهید چمران ماهشهر افزود: امروزه خط مقاومت اقتدار فراوانی پیدا کرده و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با موشک‌های خط مقاومت مقابله کند.

هاشمی اضافه کرد: به برکت اقتدار خط مقاومت به زودی جنازه رژیم صهیونیستی تحویل مادرش آمریکا خواهد شد و دیگر نامی از این رژیم منحوس روی زمین باقی نخواهد ماند.

وی در ادامه به اهمیت روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: همه ما در برابر برادران مسلمان خود در فلسطین مسئولیم و باید ادای وظیفه و مسئولیت کنیم.

خطیب جمعه شهر شهید چمران ماهشهر تأکید کرد: روز جهانی قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و به مظهر برادری و اتحاد مسلمانان و نماد مبارزه علیه استکبار و صهیونیسم تبدیل خواهد شد.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چمران به انتخابات کشور عراق اشاره کرد و افزود: انتخابات کشور عراق برگزار و رئیس پارلمان این کشور انتخاب شد و این مسئله بشارت دهنده این است که احزاب سیاسی، دولت و ملت عراق برای مبارزه با تروریسم عزم خود را جزم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به زودی رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور نیز تعیین خواهد شد و امیدواریم هرج و مرج موجود در عراق از بین رفته و توطئه‌هایی که برای تقسیم این کشور و جدایی کردستان از خاک عراق وجود دارد، خنثی شود.

امام جمعه شهر شهید چمران ماهشهر همچنین به دور اخیر مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ اشاره کرد و گفت: هر چند به دلیل زیاده‌خواهی‌ آمریکا این مذاکرات بدون نتیجه ماند اما با درایت تیم مذاکره کننده کشور اقتدار و عزت ملی ما حفظ شد و خطوط قرمز نیز شکسته نشد.

هاشمی با تقدیر از مواضع وزیر امور خارجه یادآور شد: وزیر امور خارجه وعده داده بود اگر توافق نهایی حاصل نشود تعداد سانتریفیوژها افزایش پیدا خواهد کرد و بازرسی‌ها نیز به اندازه معمول بر خواهد گشت.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله حرف و خواسته تمام مردم و نیز مطالبه مقام معظم رهبری است که باید به مرحله عمل رسیده و اجرایی شود.

https://hoorkhabar.ir/141774کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.