کمک‌های شهرداری آبادان به مراکز توانبخشی قانونی انجام می‌شود

شهردار آبادان گفت: کمک‌های این سازمان به مراکز توانبخشی در چارچوب قانون انجام می‌شود.

محمود رضا شیرازی ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال انسیه که با هدف آشنایی از نحوه خدمات‌رسانی به معلولان و مسائل و مشکلات این مرکز انجام شد، اظهار کرد: شهرداری تاکنون با همراهی شورای اسلامی شهر از هیچ کمکی دریغ نکرده است اما کمک‌های ما باید در چارچوب قانونی و پس از طی مراحل خاص قانونی انجام شود.

وی خطاب به کارکنان مرکز توانبخشی انسیه اظهار کرد: شما با از خود گذشتگی و فداکاری به کودکان خدمات‌رسانی می‌کنید. شهرداری نیز در کنار کمک‌های خیران وظیفه سرکشی و رفع مشکلات این مرکز را دنبال کرده است.

شهردار آبادان با درخواست از رسانه‌ها برای معرفی چنین مراکزی یادآور شد: بسیاری از شهروندان آماده کمک به اینگونه مراکز هستند اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند.

شیرازی موضوع تهیه عکس و گزارشات مختلف توسط رسانه‌ها از چنین مراکزی را جهت بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم از چگونگی خدمات رسانی و اعطای کمک‌ها به این مرکز را خواستار شد.

مرکز توانبخشی معلولان ذهنی زیر۱۴ سال انسیه با تحت پوشش داشتن ۳۱ کودک معلول، کار خدمات رسانی، مراقبت‌های پرستاری، توانبخشی و توانپزشکی را با هدف حفظ سلامت و جلوگیری از توسعه عوارض معلولیت و محدودیت‌های ناشی از آن کمک به جهت ارتقاء سطح سلامت و پیشگیری از معلولیت ثانویه را به انجام می‌رساند.

https://hoorkhabar.ir/141714کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.