کشاورزان نگران حوضه کرخه، رئیس سازمان جهادی که در جلسه تعیین تکلیف کشت شرکت نمی کند!

سید رحمت الله پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، علی رغم حضور در تهران از شرکت در جلسه بسیار مهم بررسی وضعیت کشت تابستانه در حوضه مذکور خودداری کرده است!

هورنیوز – در حالی که حوضه آبریز کرخه استان خوزستان بر خلاف سایر حوضه های آبی وضعیت نامطلوبی دارد و موضوع کشت تابستانه در این محل با چالش جدی مواجه است و احتمال بروز مشکلات اجتماعی در صورت عدم تامین آب در این حوضه دور از ذهن نیست، سید رحمت الله پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، علی رغم حضور در تهران از شرکت در جلسه بسیار مهم بررسی وضعیت کشت تابستانه در حوضه مذکور خودداری کرده است!

این جلسه که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه گذشته در محل وزارت نیرو با حضور جوانبخت معاون وزیر نیرو، مهاجر و نیازی معاونین وزیر جهاد کشاورزی و مدیران مربوطه وزارت نیرو برگزار شد، متاسفانه پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی علی رغم اینکه در تهران به سر می برد از حضور در این جلسه خودداری کرد! نکته جالب ماجرا اینجاست که صدریانفر مدیرعامل سازمان آب و برق با معاونین مربوط اش در این جلسه حضور داشتند ولی این مقام مسئول بعنوان متولی و ذینفع اصلی که باید از حقوق کشاورزان حوضه کرخه دفاع می کرد حاضر نبود.

بیشتر بخوانید: 

 

در پی انتقاد معاونین وزیر نیرو و کشاورزی به عدم حضور پریچهر، سیدنظام‌الدین سجادی مشاور کشاورزی استاندار که به نمایندگی از استانداری خوزستان در جلسه حضور داشت (البته قاعدتاً معاون اقتصادی استاندار که متولی حوضه کشاورزی است باید حضور می داشت) و همشهری و از نزدیکان پریچهر هم هست به سختی از وی دفاع می کند و می گوید حتما دعوت نشده است. معاونین وزیر اصرار می کنند دعوتنامه ارسال شده برای او که سجادی متقابلاً در دفاع از پریچهر می گوید حتما به دستش نرسیده که مجددا با پیگیری، معلوم می شود دفتر این مقام مسئول وصول کرده و به هر صورت معلوم نشد در شرایطی که وضعیت مبهم کشاورزی تابستانه در حوضه کرخه مهمترین نگرانی کشاورزان و دولتمردان استان است، چه امری باعث شده که رئیس سازمان جهاد کشاورزی از حضور در این جلسه بسیار مهم خودداری کرده است.

لازم به توضیح است مدیریت سازمان جهاد کشاورزی طی چند ماه گذشته یکی از پر حاشیه ترین ها در استان خوزستان بوده است که نقدهای بسیاری از سوی رسانه ها بر وی در فضای رسانه ای نیز وجود دارد.

https://hoorkhabar.ir/712498کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.