محاسبه عجیب همسان سازی حقوق بازنشستگان!

هورنیوز – سید محمد حسینی فعال صنفی بازنشستگان اهواز گفت: تأمین اجتماعی، طبق فرمولی که خود اختراع کرده، بخشی از بازنشستگان را از حق ۲۵درصد متناسب‌ سازی محروم کرده است.

 

وی افزود: قرار بود برای بازنشستگانی که مشمول ۷۵ درصد متناسب‌ سازی شده‌اند، ۲۵درصد باقیمانده نیز اجرایی شود. این مطالبه مدت‌ها به تعویق افتاد تا اینکه چهارشنبه صبح فیش‌ها بارگذاری شد و در کمال ناباوری متوجه شدیم که ۲۵درصد باقیمانده‌ی متناسب‌ سازی شامل حال من و بسیاری دیگر از دوستانِ بازنشسته نشده است.

 

این فعال صنفی بازنشستگان اهواز، با انتقاد از فرمولِ تامین اجتماعی برای پرداختِ ۲۵درصد باقیمانده متناسب‌سازی عنوان کرد: در حکمی که در سال ۱۴۰۰ برای من صادر شده، صراحتا آمده که با ۳۵ سال سابقه‌ی کار مشمول ۷۵ درصد متناسب‌سازی شدم.

 

وی ادامه افزود: قرار بود برای حقوق بازنشستگانی که مشمول ۷۵ درصد متناسب‌سازی شده‌اند، ۲۵درصد باقیمانده نیز اجرایی شود. این مطالبه مدت‌ها به تعویق افتاد تا اینکه چهارشنبه صبح فیش‌ها بارگذاری شد و در کمال ناباوری متوجه شدیم که ۲۵درصد باقیمانده‌ی متناسب‌سازی شامل حال من و بسیاری دیگر از دوستانِ بازنشسته نشده است.

https://hoorkhabar.ir/712355کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.