ضرورت اعمال فوق العاده ویژه برای معلمان از سوی دولت

هورنیوز – مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: موضوع نرخ گذاری گندم باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا شاهد افزایش قیمت نهاده ها، آب بها و موارد دیگر هستیم، اکنون قیمت ۱۵ هزار تومان اعلام شده که بی عدالتی است و حداقل قیمت ۱۹ هزار تومان پیشنهاد می شود. باید از این قشر حمایت کنیم، وگرنه قضیه کمبود مرغ و گوشت رقم می خورد همانند خوزستان که اکنون مرغ کم بوده و با قیمت زیادی به فروش می رسد.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم خواستار اعمال فوق العاده ویژه برای معلمان شد و اظهار کرد: نمایندگان اکثراً درخصوص اجرای طرح رتبه بندی نکات و اشکالاتی را وارد می دانند، اما بالاخره این طرح پس از ۱۱ سال اجرایی شد، لذا باید موضوع مذکور هر چه سریعتر اعمال شود. همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز باید هر چه سریعتر از سوی دولت به مجلس معرفی شود.

 

وی خواستار اجرای ماده ۱۰ مربوط به پرسنل صنعت نفت وزارت نفت خوزستان در استان های گرمسیر شد و افزود: این ماده باید طی ۱۱ سال گذشته اجرایی می شد، اما علی رغم قول مساعد وزارت نفت و تاکید رئیس جمهور، هنوز در این حوزه اقدامی صورت گرفته است.

 

یوسفی بر ضرورت اعمال بیمه تکمیلی برای بازنشستگان مخابرات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری، صندوق ها و بانک ها و… باید مطابق اسناد بالادستی و تورم باشد، وگرنه این افراد با مشکلات متعددی مواجه می شوند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت ها در حوزه حمل و نقل خصوصاً اتوبوس و کامیون و قطعات یدکی، خواستار رفع این مشکل شد و تصریح کرد: فوق العاده ویژه وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی براساس بند (ج) بودجه قابل اجرا شدن است، لذا دولت باید در این حوزه اقدام کند. همچنین درخواست می شود موضوع تبدیل پلاک خودروهای مناطق آزاد نیز از سوی دولت پیگیری و هر چه سریعتر اجرایی شود.

https://hoorkhabar.ir/712269کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.