ضعف رئیس حراست غیربومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر تمامی ندارد

هورنیوز – بیمارستان خیرساز حاجیه نرگس معرفی، همچنان با کمک های خیرین بندرماهشهری پابرجاست، اما ضعف حراست از تجهیزات و اقلام خریداری شده از سوی خیرین، این قشر خیرخواه و حامی مردم را از کمک های مجدد به مراکز درمانی شهرستان دلسرد کرده است. خبرهای سرقت از بیمارستان چیزی نیست که بشود آن را کتمان کرد، اما تاکنون از این دست رخدادها هیچگونه جلوگیری جدی نشده است.

 

نبود نیروی حراست و یا کمبود آن، عدم برنامه ریزی و نظارت دقیق بر عملکرد نیروها باعث خروج غیرقانونی و فرار مکرر بیماران از بخش های مختلف بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شده که تکرار این موضوع باعث ایجاد حواشی و ضررهای بسیاری به بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شده است.

 

خبرهای گاه و بیگاه درگیری با پرسنل، آسیب به بیت المال و نزاع دسته جمعی خود گواهی بر عدم پیش بینی و پیش گیری از این اتفاقات ناگوار است، که نه تنها مدیریت حراست این مجموعه عملکردی مثبتی در این زمینه نداشته بلکه با حدود یک دهه فعالیت، مردم منطقه همیشه نگران ایجاد اینگونه حواشی در بیمارستان‌ها هستند.

 

از جمله ضعف های مهم حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر می توان به عدم وجود نیروی حراست در مرکز شماره یک بهداشت، محل استقرار فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ و خوابگاه خواهران شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد که این خود نشان از ضعف و عدم‌ پیش بینی هرگونه حادثه ای خواهد بود.

 

مدیریت حراست غیربومی شبکه بهداشت و درمان با حدود یک دهه فعالیت و ۱۰ سال استفاده مداوم از منزل سازمانی این مجموعه بصورت کاملا غیرقانونی، باعث خشم درون سازمانی از سوی پرسنل و خشم عمومی بابت عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع شده است!؟

 

منبع: خبر فوری بندر ماهشهر

 

https://hoorkhabar.ir/712253کپی شد!
247