استقبال شرکت ملی حفاری ایران از سرمایه‌گذاری بانک‌ها در نوسازی دکل‌های نفتی

هورنیوز – حمید رضا گلپایگانی رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران اظهار داشت: رییس جمهور در دومین سفر استانی به خوزستان، چشم انداز‌های جدی در زمینه این صنعت تعریف کرده که باید برای تحقق آن‌ها بخصوص برای توسعه میادین و افزایش تولید تلاش کرد.

 

این مقام مسئول گفت: بیشترین میزان تولید نفت کشور در جنوب انجام می‌شود برای تحقق ماموریت‌های شرکت ملی حفاری در قالب چشم انداز‌های تعیین شده از سوی رییس جمهور و وزارت نفت، افزایش بهره وری همچنان در دستور کار است.

 

گلپایگانی گفت: با به کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل سازمان و استان و توسعه فعالیت ها، این شرکت می‌تواند در موضوع ایجاد اشتغال نیز بیش از پیش نقش آفرینی کند.

 

وی ادامه داد: برنامه پیش روی شرکت ملی نفت ایران در روزآمدسازی ناوگان این مجموعه بزرگ صنعتی جهت خرید دکل‌های حفاری دریایی و خشکی و عقد قرارداد یک میلیارد دلاری با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، تاکنون ۱۵۸ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با ثبت ۱۳۱ هزار و ۸۹۹ متر حفاری و تکمیل شد که نقش بسیار با اهمیتی در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایفا کرده است.

 

وی در پایان گفت: این شرکت مجموعه‌ای یکپارچه شامل ۲۰ نوع عملیات تخصصی با دربرگیری هشت هزار و ۱۰۰ مورد خدمات فنی را ارائه می‌دهد که در تعمیر و افزایش دبی چاه‌های در حال بهره برداری، تاثیرگذار است.

https://hoorkhabar.ir/712229کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.