ادای دین ما به خوزستان نیاز به کاری تحولی در تراز این استان دارد/ تکمیل و راه‌اندازی پالایشگاه گاز هویزه از اقدامات ماندگار متخصصان ایرانی است

هورنیوز – آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان در محل سالن علی هاشمی استانداری خوزستان با بیان اینکه صمیمانه از مردم خوزستان تشکر می‌کنم ،گفت: به همه مردم خون گرم، پرتلاش، مخلص و مقاومت خوزستان ادای احترام می‌کنم.

 

وی نگاه تحول را رویکرد دولت سیزدهم دانست و گفت: توجه به نقاط قوت و رفع نقاط ضعف لازمه تحول در شرایط کنونی است.

رییس جمهور با بیان اینکه خوزستان نیاز به کار تحولی در تراز این استان دارد گفت: خوزستان دین خود را ادا کرده است و همه مسوولان و کارگزاران نظام در کسوت خدمت رسانی به مردم نیز باید این دین را به استان ادا کنند.

 

آیت الله رییسی ادامه داد: با نگاه عادی امکان تحول خوزستان وجود ندارد و تحول در شرایط کنونی خوزستان نیاز به کار جهادی دارد.

 

وی با بیان اینکه مطالبه‌ها مردم امری ممکن و از حقوق مردم است افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد که با وحدت و انسجام و همراهی مردم ممکن نیست.

 

آیت الله رییسی با تاکید بر اینکه اعتبار، برنامه و چشم انداز لازم است، ولی از همه بالاتر مدیریت در تحقق برنامه‌ها نقش دارد، گفت: جایی اعتبار وجود داشته، ولی کار به سامان نرسیده است، ولی جایی اعتبار نبوده به دلیل مدیریت درست آن کار به نتیجه رسیده است.

 

رییس جمهور ادامه داد: نگاه تحولی به معنای درک درست و فهم مدیریت در نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم است.

 

او با تاکید بر اینکه مدیر قبل از هر چیز باید خود را در محضر خدا بداند گفت: مدیران باید در برابر خدا، مردم، ارباب رجوع و سلسله مراتب مدیریتی پاسخگو بداند.

 

وی بر لزوم هماهنگی در نظام اداری میان تمام دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی میان درون قوا و همه بخش‌ها و همدلی و همگرایی قوا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است چرا که نتیجه این همگرایی ارتقای خدمت رسانی به مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.

 

رییس جمهور با انتقاد از بروکراسی اداری میان بخش‌های مختلف اداری از جمله مسکن سازی ادامه داد: سرمایه گذار و کارآفرین در مراجعه به دستگاه‌ها اداری نباید معطل شوند.

 

وی با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارت موجب نارضایتی مردم می‌شود گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.

 

آیت الله رییسی ادامه داد: انتظار مردم برخورد با کرامت، شفافیت، جلوگیری از رانت و تبعیض در پاسخگویی به ارباب رجوع و تلاش برای گره گشایی از مشکل آنهاست.

 

وی بهره گیری از روحیه ایثار و الگوگیری از شهدا را نیاز کنونی تحول در جامعه دانست و افزود: بسیاری از کار‌ها در کشور باید مانند شب عملیات انجام شود که در غیر آن، کار‌ها انجام نمی‌شود.

 

رییس جمهور ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگ خوزستان در بخش‌های نفت و گاز، معدن، دریا، تجارت است، ولی سوال این است که چرا اتفاقی در این استان نمی‌افتد. همه مسوول هستیم و باید شبانه روز کار کنیم.

 

وی افزود: خوزستان نمونه کار جهادی، شجاعت، شهامت، ایثار و مقاومت است و خانواده شهدا ناظر عملکرد مسوولان هستند که این وظیفه مسوولیت را برای خدمت جهادی و شبانه روزی سنگین کرده است.

 

او گفت: افزایش ۱۲ جبهه کاری اصلاح و توسعه فاضلاب اهواز به ۱۵۰ جبهه کاری پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم نشان می‌دهد که می‌توان مشکل فاضلاب اهواز را حل کرد.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه توجه به توسعه اقتصاد گردشگری حاشیه تالاب‌ها با توجه به مسایل زیست محیطی باید به طور همزمان دیده شود گفت: باید به جای سنگ اندازی برای توسعه حاشیه تالاب، امکان اجرای طرح‌های توسعه‌ای با توجه به مسایل محیط زیستی فراهم شود.

 

وی گفت: نه گفتن ساده است، ولی باید چاره‌ای اندیشیده شود که هم مسایل محیطی زیستی حفظ شود و هم توسعه گردشگری در حاشیه آن نیز به سامان برسد.

 

رییس جمهور ادامه داد: راه بستن هنر نمی‌خواهد، ولی هنر مدیر ایجاد راه برای حل مشکلات است.

 

وی با تاکید بر اولویت دادن نیرو‌های بومی برای جذب در شرکت‌ها و صنایع موجود در استان گفت: جذب نیرو‌های غیربومی در حالی که نیروی بومی توان همان کار را انجام دهد نتیجه‌ای جز سرخوردگی جوانان محلی ندارد.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه برخی عملکرد‌ها در دستگاه‌ها رفع تکلیف است و این نگاه باید در دستگاه‌ها تغییر کند، افزود: عملکرد دستگاه‌ها در خدمت به مردم نیاز به بازنگری دارد و دولت سیزدهم نگاه متفاوت برای خدمت به مردم را دنبال می‌کند.

 

وی اشتغال در خوزستان را حل شدنی دانست و گفت: موضوع اشتغال در خوزستان نیاز به کار جهادی دارد و دولت برای اشتغال در این استان سهمیه خاص تعیین کرده است.

 

این مقام مسئول گفت: اشتغال در خوزستان نباید به کار‌های اداری و پشت میز محدود شود بلکه باید تمام ظرفیت‌های کشارزی، صنعتی، گردشگری و اقتصاد مولد در استان فعال شود.

 

خبر پنجم: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به خوزستان در جریان دیدار و گفت‌وگو با جمعی از فعالان جبهه انقلاب این استان، با تاکید بر تحقق عدالت و انجام اقدامات جهادی در راستای رفع مشکلات کشور و به ویژه استان خوزستان، اظهار کرد: دولت از تمام توان خود برای رفع مشکلات و چالش‌ها استفاده می‌کند.

 

وی با قدردانی از دغدغه‌مندی نیروهای انقلابی که در تمام عرصه‌ها بدون چشم‌داشت مشغول خدمت و فعالیت هستند بر استمرار فعالیت‌ها برای توسعه همه جانبه استان تاکید کرد.

رئیس جمهوری اضافه کرد: دولت سیزدهم با هدف بهبود امور و رسیدگی به مردم، از تمام دیدگاه برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی استفاده خواهد کرد.

 

پیش از سخنان آیت الله رئیسی، تعدادی از فعالان جبهه انقلاب استان خوزستان در سخنانی به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسائل استان پرداختند، همچنین برخی راهکارهای برون رفت از مشکلات را به‌صورت دست نوشته‌هایی در اختیار رئیس جمهور قرار دادند.

 

لزوم رسیدگی به وضعیت اشتغال در خوزستان، استفاده از نیروهای بومی و متخصص، رسیدگی به زیرساخت‌های شهری اهواز، رفع مشکلات فاضلاب و آبرسانی، توجه به موضوع محیط زیست، استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی، مبارزه با فساد و نظارت بر نهادهای اقتصادی و صنایع بزرگ استان، لزوم توجه به افزایش سطح اعتماد عمومی در استان، برکناری مدیران ناکارآمد و پروازی از جمله محورهای مطرح شده در این نشست بود.

 

خبر چهارم: سید ابراهیم رئیسی در آیین راه‌اندازی فاز یک شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس، تکمیل و راه‌اندازی این پروژه را جزوه اقدامات ماندگار و قابل تقدیر متخصصان ایرانی دانست و از همه دست‌اندرکاران به ثمر رسیدن آن تقدیر کرد.

 

دکتر رئیسی در ادامه توجه ویژه به میادین مشترک گازی و نفتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: میادین مشترک نفتی و گازی ثروت و سرمایه این کشور و مردم هستند. در این دولت اقدامات خوبی در جهت استیفای حقوق ملت در این میادین صورت گرفته که باید ادامه یابد و در این زمینه کوتاهی نشود.

رئیس جمهور سپس به موضوع گاز مشعل‌های پالایشگاهی و اثرات مخرب اقتصادی و زیست‌محیطی آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این پالایشگاه بخش قابل توجهی از این گازها جمع‌آوری خواهد شد و امیدواریم طبق قول مسئولین وزارت نفت تا پایان سال گاز همه مشعل‌های پالایشگاه‌های کشور جمع‌آوری شود.

 

آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: با آغاز فعالیت این مجموعه ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز که قبلا در مشعل‌ها سوزانده می‌شد، به شبکه سراسری گاز تزریق می‌شود که تا چند ماه آینده به ۵۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش خواهد یافت. همچنین ۱۶۰ مگاوات برق تولیدی در این مجموعه به شبکه سراسری برق کشور افزوده می‌شود که آن هم قابلیت افزایش دارد و ۴۵ هزار بشکه نفت نیز از این محل به تولید نفت کشور افزوده می‌شود که در این بخش نیز امکان افزایش تولید مهیاست.

 

دکتر رئیسی جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، ایجاد ارزش افزوده، رفع ناترازی گازی کشور، رشد تولید و اشتغالزایی را از جمله فرصت‌های فراهم شده با راه‌اندازی پالایشگاه هویزه عنوان کرد و افزود: اینگونه اقدامات هم برای کشور و هم برای مردم سودآور و سودمند است و خواسته من از همکارانم در وزارت نفت استمرار این رویه با جدیت و قوت است.

 

آیت‌الله رئیسی رفع مشکلات کشور را در گرو کار جهادی دانست و تصریح کرد: حتما اگر کار جهادی در کشور صورت می‌گرفت نباید اجرای این پروژه تا این حد طولانی می‌شد، اما دولت مردمی از فرصت و زمان به دست آمده حداکثر استفاده را در جهت به سامان رساندن کارها و پروژه‌ها به کار خواهد بست.

 

دکتر رئیسی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از خام‌فروشی در کشور گفت: استفاده از ظرفیت صنایع پایین دستی در ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی حتما به رشد اقتصادی کشور و اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

 

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود هویزه را شهر ایستادگی، شهادت و شهامت توصیف کرد و افزود: شهدای این منطقه و زنان و مردان مقاوم و با اراده آن برای ما الهام‌بخش هستند و از طرفی دیگر نیز تاریخ پرافتخار این خطه برای دولت مسئولیت‌آور است.

 

دکتر رئیسی با تقدیر از نقش ارزشمند کارگران در احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی در کشور، بر ضرورت به کارگیری نیروهای متعهد، با انگیزه و بومی برای توسعه استان خوزستان تاکید کرد و گفت: قطعا شرکت‌های ایرانی با اتکا به ظرفیت متخصصان کشورمان می‌توانند رتبه‌های برتر را در صنعت نفت و گاز جهان به دست آوردند.

 

دکتر رئیسی همچنین به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: باید به دقت نظارت شود که سهم ۱۲هزار میلیارد تومانی مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت و گاز، صرفا در راستای توسعه استان، در زمینه آموزش، حمل و نقل، محیط‌زیست، بهداشت و درمان و امکانات رفاهی برای همین منطقه مصرف شود.

 

خبر سوم: در سویی دیگر دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه، فاز یک شرکت پالایش هویزه خلیج فارس را به صورت رسمی افتتاح کرد. برای اجرای پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، بیش از یک میلیارد و ۳۳۸ میلیون دلار اعتبار ارزی و بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی هزینه شده است.

 

با راه‌اندازی این پالایشگاه روزانه ۲۵۰ میلیون فوت مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور اضافه شد. افتتاح این پروژه کمک بزرگی به جمع‌آوری و بازیابی گاز‌ مشعل‌های غرب کارون می‌کند و در کاهش آلودگی شهر اهواز و مناطق اطراف آن بسیار اثرگذار است.

هدف از احداث این پالایشگاه تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی بندر امام خمینی خواهد بود و گازهای سبک و تصفیه شده نیز برای تامین گاز کشور به شبکه سراسری گاز ارسال می‌شود. همچنین گوگرد گرانول شده نیز از تولیدات این کارخانه خواهد بود که می‌تواند در صنایع شیمیایی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

 

در این مراسم همچنین به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور واحد بخار غرب کارون با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات تولید برق، ۴۰ حلقه چاه میدان مشترک آزادگان جنوبی و پروژه پیش تراکم گاز در کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰ و ۱۰۰۰ به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

 

خبر دوم: همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دومین روز از برنامه های سفر استانی دولت مردمی به استان خوزستان، از تالاب شادگان خوزستان بازدید کرد.

 

رئیس جمهور همچنین در جمع مردم این منطقه و در پاسخ به مطالبات آنها مبنی بر توجه بیشتر مسئولان به این منطقه گردشگری گفت: حفظ و نگهداری و همچنین استفاده از این سرمایه طبیعی در جهت رونق اقتصاد گردشگری و دریایی ساکنان این منطقه از جمله مسائل مد نظر دولت مردمی در سفر به استان خوزستان بوده است.

دکتر رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت طراحی راهبرد توسعه گردشگری و اقتصاد دریایی این منطقه به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه تالاب شادگان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی این منطقه فرصت یک ماهه داد.

 

رئیس جمهور توجه به مسائل محیط زیستی در این سند توسعه‌ای را مورد تاکید قرار داد و از مسئولان محیط زیست استان خواست با متخلفین و صیادان غیر مجاز ماهی در این تالاب قاطعانه برخورد کنند.

 

خبر اول: سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز دومین روز از سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع پرشور مردم شادگان، مردم این دیار را باصفا، باوفا، پرتلاش، آگاه و بابصیرت توصیف کرد و گفت: مردم خوزستان و شادگان در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در امتحان‌های متعدد و به ویژه در دفاع مقدس، پیروز و سرافراز شدند و با تقدیم شهدای بسیار عزت را به نام خود ثبت کردند.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه این منطقه از خوزستان در شجاعت و شهامت و ایستادگی زبانزد است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی نسل‌های مختلف ما از پیر تا جوان بصیر و آگاه بوده و دشمن و ترفندهای او را به خوبی می‌شناسند و توانایی تشخیص سره از ناسره را دارند.

دکتر رئیسی اضافه کرد: امروز چشم دل مردم روشن و بیناست و تلاش دشمن برای غبارآلوده کردن فضا و اختلال در روند کار، تحصیل، معیشت و رشد و پیشرفت کشور را می‌بینند و در کنار شناخت ترفندها و توطئه‌های دشمن، مشکلات و راه‌های برون‌رفت از آنها را نیز می‌شناسند.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه خوزستان در رخدادهای اخیر نیز برای چندمین بار نشان داد که دشمن را می‌شناسد و به خوبی تلاش‌های دشمن برای فتنه‌انگیزی را ناکام گذاشت، اظهار داشت: اینها خصوصیات و ویژگی‌های مردمی است که در کوره انقلاب و دفاع مقدس آب‌دیده شدند و تجربیات ارزنده‌ای را از سر گذرانده‌اند.

 

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این منطقه از خوزستان گام‌های خوبی برداشته شده است، تصریح کرد: تلاش‌های زیادی شده است، اما وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد. تلاش دولت آن است که با کمک و مشارکت مردم فاصله وضع موجود را با وضع مطلوب کم کند.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته خدمات بسیاری شده و کسی نباید منکر این خدمات شود و باید نسبت به آنچه انجام شده شاکر خدا بود، اما باید کارهای اساسی و مجاهدانه‌ای نیز در این دوره با کمک مردم صورت گیرد.

 

دکتر رئیسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهم و از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر است، گفت: اگر جایی زمینه‌های ناامنی وجود دارد، باید نسبت به آن حساس بود تا از بین برود. هیچ‌گونه زمینه ناامنی و هیچگونه ناامنی در این منطقه قابل تحمل نیست و ناامنی در این منطقه تحمل نخواهد شد.

 

رئیس جمهور افزود: مسئولین امنیتی موظفند هر کسی با هر انگیزه‌ای امنیت و آرامش مردم را به خطر انداخت، با او مقابله کنند، تا قشرهای مختلف مردم بتوانند در محیطی امن زندگی و معیشت خود را دنبال کنند.

 

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه باید قدردان انسجام، وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی اقوام مختلف در خوزستان بود، اظهار داشت: این انسجام پشتوانه امنیت ملی، توسعه‌یافتگی و پیشرفت کشور است و به هیچ کس نباید اجازه داد که این وحدت و انسجام را مخدوش کند.

 

رئیس جمهور در ادامه به موضوع اشتغال و اهمیت برخورداری افراد از شغل عزتمندانه اشاره و تصریح کرد: خوزستان ظرفیت‌ها و امکانات بسیاری دارد و از آقای استاندار و فرماندار می‌خواهم با مشارکت مسئولین صاحب‌نظر محلی، با سرعت و از همین فردا کارگروهی را فعال کنند تا تمام ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی و زمینه‌های بکارگیری نیروهای کارآمد منطقه را بررسی کنند.

 

دکتر رئیسی ادامه داد: دولت نیز هر گونه حمایت لازم را انجام خواهد داد تا موضوع ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری که مردم را رنج می‌دهد، با سرعت دنبال شود. همچنین مدیران در به کارگیری نیروها، حتما بومی‌گزینی را در اولویت قرار دهند، مگر آنکه تخصصی در منطقه نباشد.

 

رئیس جمهور در ادامه سخنانش به موضوع مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: اگر در دولت‌های گذشته سالی یک میلیون مسکن احداث می‌شد، نیازها در این زمینه انباشته نشده و امروز مشکل مسکن نداشتیم. امروز تامین مسکن نیاز کشور و قانون مصوب مجلس است و باید این مشکل رفع شود. بنای دولت مردمی این نیست که از کنار مشکلات عبور کند و این مسئله را دنبال خواهیم کرد.

 

آیت‌الله رئیسی گفت: ظرفیت‌های خوبی برای رفع مشکل مسکن از جمله زمین کافی داریم که باید از این ظرفیت‌ها به شکل مناسب استفاده شود. مسئله مسکن از محورهای مورد تاکید دولت است و مسئولان استان باید در راستای استفاده از امکانات برای رفع مشکل تلاش کنند.

 

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تامین زمینه‌های مناسب برای عدم مهاجرت روستائیان اظهار داشت:‌ یکی از مهمترین دلایل مهاجرت روستائیان به‌صرفه نبودن اقتصاد روستایی است، اگر اقتصاد روستا پررونق و به‌صرفه باشد، روستایی به حاشیه شهرها مهاجرت نمی‌کند و دولت این مسئله را در سیاست‌هایش دنبال می‌کند.

 

دکتر رئیسی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات دولت مردمی برای بهبود شرایط زندگی در روستاها، تصریح کرد: یقین بدانید تا پایان دولت سیزدهم هیچ روستایی در کشور بدون آب و با مشکل آب پیدا نخواهد شد؛ دولت برای رفع مشکل آب ۱۰ هزار روستا برنامه‌ریزی کرده که امروز آبرسانی به بخش قابل توجهی از این تعداد روستا آغاز و انجام شده است.

 

رئیس جمهور همچنین به برنامه و اقدامات دولت برای رفع ناترازی‌های بخش برق اشاره و خاطرنشان کرد: در یکسال و چند ماه گذشته بیشتر از میزان کل دوره دولت دوازدهم در کشور نیروگاه ساخته شده است. همچنین برنامه‌ریزی شده تا تامین برق صنعتی از برق خانگی از مرحله تولید جدا شود تا در دوره‌های پیک مصرف برق خانگی یا صنعتی قطع نشود.

 

دکتر رئیسی در بخش بعدی سخنانش به موضوع فرهنگ و آداب مردم این دیار اشاره کرد و گفت: دین‌مداری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های فرهنگی مردم این منطقه است که ایستادگی و مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس نیز از آثار و نتایج همین ویژگی‌ها بوده که با فرهنگ عمومی مردم منطقه عجین شده است.

 

رئیس جمهور افزود: دشمن تلاش می‌کند فرهنگ خودش را به ملت‌ها تحمیل کند تا فرهنگ عمومی و خرده‌فرهنگ‌ها را از کارآمدی بیندازد، اما هرگز موفق نخواهد شد، چرا که جوان‌های آگاه ما می‌دانند فرهنگ اصیل و آداب و رسوم برخواسته از دین آنهاست که کشور را در برابر دشمن مقاوم کرده است و در برابر هجمه‌های دشمن حساس هستند و این حساسیت بسیار ارزشمند است.

 

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه باید این فرهنگ را حفظ کرد و ارتقا بخشید چرا که رمز پیشرفت و موفقیت در توجه به همین اصول و مبانی فرهنگی است، اظهار داشت:‌ بدانید دولت در کنار و حامی شماست تا مسیر پیشرفت منطقه را با قوت ادامه دهیم.

 

رئیس جمهور در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه ما مدیرانی که به نام جمهوری اسلامی پشت میز نشسته‌ایم هیچ شأنی جز نوکری مردم نداریم، تصریح کرد: مبادا وقتی مردم به اداره و سازمانی در کشور وارد می‌شوند، با کارشکنی مواجه شوند. ممکن است تنگناهایی وجود داشته باشد، اما نباید مردم را نگران کرد. کار بنده و مدیران اداری آن است که گره‌ها را باز کنیم نه اینکه گره را کورتر کنیم.

 

دکتر رئیسی تاکید کرد: به عنوان یک خدمتگزار عرض می‌کنم خطاب به مدیران همه کشور می‌گویم که نظام و روابط اداری باید سالم باشد و روابط ناسالم، پارتی‌بازی و فساد در هیچ اداره‌ای در کشور نباید باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/712047کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.