اعضای هیات مدیره پتروشیمی‌ ها نباید پروازی باشند

هورنیوز – «سیدصولت مرتضوی» روز چهارشنبه در بازدید از پتروشیمی امیرکبیر ضمن تبریک روز کارگر، بیان کرد: زیرساخت اقتصاد مقاومتی با دستان پرتوان کارگران ساخته شده لذا مطالبات جامعه کارگری شهرستان به حق است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در اسفند سال قبل ۵۰۰ هزار میلیارد ریال پرداختی داشت، مجموع درآمد و سود خالص آن پاسخگوی یک ماه از نیاز این سازمان نیست.

 

وزیر تعاون گفت: از اینکه می‌بینیم بومی‌گزینی در پتروشیمی‌ها خصوصاً در مدیران اجرا نمی‌شود، بسیار رنج‌آور است.

 

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که جلسات هیئت مدیره این شرکت‌ها نیز در تهران تشکیل می‌شود که باید این موضوع اصلاح شود؛ مردم این شهرستان بسیار لایق و متخصص هستند و باید قدر آن‌ها را بیشتر بدانیم.

 

مرتضوی با بیان این‌که غیر از دفتر فروش باید تمام دفاتر پتروشیمی‌ها در تهران تعطیل شود، افزود: همچنین پرداخت مالیات و ارزش‌افزوده شرکت‌ها نباید به دفاتر تهران منتقل شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز، چهارشنبه در چهارمین مقصد از دومین دور سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.

 

گفتنی‌ است بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی، عمرانی و بهداشتی و آغاز عملیات اجرایی برخی طرح‌های اقتصادی، دیدار و نشست با مسئولین استان و همچنین حضور در چند واحد کارگری به منظور دیدار با کارگران از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مرتضوی به استان خوزستان است.

https://hoorkhabar.ir/711951کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.