اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در سال جدید/ رکورد روزانه تولید ۴۶۰ تن شمش آهن

هورنیوز – امیرعلی قارداشی مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید و توسعه شرکت فولاد هفت تپه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت فولاد هفت تپه در سال ۱۳۹۸ و با تکنولوژی وارداتی از کشور هند به بهره برداری رسید. در حین بهره برداری ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد و محصولات شمش فولادی که اغلب مصرف ساختمانی دارند تولید شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر، سالانه ظرفیت تولید این شرکت ۲۰۰ هزار تن است که قرار است در سال جدید افزایش ۱۰۰ هزار تنی را داشته باشیم. که با این افزایش تنراژ برای ۸۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

 

این مقام مسئول گفت: ۹۵ درصد پرسنل در شرکت بومی منطقه می باشند و جدای از اشتغال مستقیم برای ۲۰۰ نفر، ۱۵۰ شغل غیر مستقیم از جمله راننده ها، نیروهای پیمانکاری و …  مشغول کار هستند.

 

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید و توسعه شرکت فولاد هفت تپه اضافه کرد: یکی از نگاه های ما در زمینه تولید، صادرات به کشورهای متقاضی از جمله، عراق، امارات و چین می باشد که امیدواریم بتوانیم با افزایش تولید مد نظر بخش دیگری از نیازهای این کشورها را تامین سازیم.

 

وی همچنین به کیفیت کالای تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شمش تولیدی فولاد هفت تپه دارای استاندارد GOST می باشد که استانداردی بین المللی از سوی کشور روسیه است.

 

قارداشی اضافه کرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره داشت بحث فعالیت های شرکت در زمینه مسائل زیست محیطی است و خوشبختانه با غبارگیری که در شرکت نصب شده است، توانسته ایم گرد و غبار و دود آلاینده شرکت را حذف و یا در حد استاندارد محیط زیست برسانیم.

 

این مقام مسئول گفت: فعالیت روزانه شرکت با رکورد ۴۰۰ تن روبه رو بوده است که در تلاشیم این رقم را در سال جاری به ۴۶۰ تن برسانیم، زیرا بدنبال راه اندازی کوره دوم در خط تولید هستیم.

 

وی ادامه داد: شرکت از پست برق برای فعالیت خود بهره می گیرد و دیماند ۲۲ مگاواتی دارد و در کنار آن یکی دیگر از اقداماتی انجام شده، مهندسی معکوس کردن قطعات مورد نیازمان می باشد، زیرا چاره ای جز این در تحریم ها نداریم.

 

قارداشی در پایان گفت: تامین مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش بدلیل تورم موجود در بازار از مهمترین مشکلات پیش روی صنعت فولاد هفت تپه می باشد.

https://hoorkhabar.ir/711738کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.