برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر مناطق خوزستان

هورنیوز – مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صبح جمعه همزمان با سایر نقاط کشور با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز، دانشگاهیان، طلاب، روحانیون و به خصوص دانش آموزان آغاز شد.

 

مومنان روزه دار با در دست داشتن پلاکارهای متعددی با مضمون مبارزه با استکبار ستیزی، انزجاز خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

 

مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی و هم دستانش نشان داده و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین شعار سر دادند.

 

پیشاپیش راهپیمایان، ورزشکاران، روحانیون، نیروهای بسیج و ارتش، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استانی و شهرستانی در حرکت هستند.

 

در طول مسیر راهپیمایی اقلام فرهنگی همچون پلاکاردهایی با شعار ضد صهیونیسم توزیع شد و کودکان و نوجوانان اهوازی با اجرای سرود، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

 

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی روز قدس، برای اقامه نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز گرد هم می آیند.

 

از سایر شهرستانها و شهرهای استان نیز حاکی از آغاز این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور است.

 

مراسم روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری اهواز آغاز و با طی کردن مسیر خیابان امام تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) به پایان می رسد.

 

این راهپیمایی باشکوه همزمان در ۷۰ نقطه از خوزستان شامل مراکز شهرستان، شهرها، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت در حال برگزار است.

 

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند همچنین از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

https://hoorkhabar.ir/711599کپی شد!
26
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.