شهید صیاد شیرازی شکوه اقتدار نظامی را به جهان اسلام ارائه کرد

هورنیوز – حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در مراسم سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی که در مسجد امیرالمومنین(ع) اهواز برگزار شد اظهار داشت: حماسه آفرینی ها و نقش بارز شهید پر افتخار صیاد شیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است.

 

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک الگو برای نسل‌های آینده به ویژه نیروهای مسلح است افزود: این شهید بزرگوار نمونه بارز سرباز ولایت مدار و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه شهید صیاد، ۱۷ سال شاگرد آیت الله بهاءالدینی بود گفت: این عالم ربانی در جایی گفته بود که بروید از صیاد شیرازی درس زندگی یاد بگیرید و اگر صیاد شیرازی شدید؛ دنیا و آخرتتان تامین است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: قبل از عملیات بیت المقدس شهید صیاد شیرازی برای توسل به امام رضا(ع) عازم مشهد شده بود که چند روز بعد، عملیات انجام و به پیروزی رسیدیم.

 

وی افزود: شیعه امیرالمومنین(ع) باید رفتارهای خود را مطابق پیامبر و اهل بیت(ع) تنظیم کند، مسلمان شدن با اسم امکان ندارد بلکه باید در برابر فرمان خدا تسلیم شود.

 

برخی از مسئولان هنوز از زندگی شاهانه خود دست برنداشته اند

امام جمعه اهواز گفت: متاسفانه رفتار اشتباه برخی از مسئولان باعث شده که یک عده از جوانان ما در برابر نظام تمکین نمی کنند. قطعا اگر این جوان مسئولی را مثل صیاد ببیند که گفتار و رفتارش مطابق هم بود، امیدوارتر می شود.

 

وی افزود: مسئولانی داریم که ماهیانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال حقوق می گیرند در حالی که زیر دست آنها ۱۰۰ میلیون ریال دریافتی دارد.

 

موسوی فرد گفت: وقتی جوان ما مسئولان متواضعی را ببیند به آنها دل می دهد اما باید گفت برخی از مسئولان هنوز از زندگی شاهانه خود دست برنمی دارند.

 

این مقام مسئول در پایان افزود: رمضان ماه تمرین است و باید در مسیر علی(ع) و اهل بیت(ع) گام برداریم و مهمتر از آن، رفتارهای ما شبیه آنها شود.

 

گفتنی است شهید علی صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ در تهران و مقابل درب منزلش، به دست اعضای منافق سازمان مجاهدین خلق ترور شد.

https://hoorkhabar.ir/711544کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.