برای توانمندی هرچه بیشتر بدنه اجرایی در استان و رفع مشکلات کمک کنید

هورنیوزعلی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه استان گفت: ظرفیت های اقتصادی و موقعیت استراتژی این استان بر همگان آشکار است. این ظرفیت ها برای خدمت بهتر به مردم و جامعه اسلامی باید شناسایی و بکارگیری شود تا حرکت روبه جلوی خوزستان با شتاب بیشتری همراه شود.

 

استاندار خوزستان بر توانمندی هرچه بیشتر بدنه اجرایی استان جهت رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: در این زمینه نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان ها، ارکان قضایی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خود مردم می توانند به ارائه نظرات و مشاوره های کاربردی بپردازند. بر همین اساس از همه توانمندی های مدیریتی، کارشناسی و اجرایی برای بهبود رضایت عمومی در استان استفاده می شود.

 

به گفته او حضور میدانی در شهرستان ها و پیگیری مشکلات مردم و همچنین تصمیم گیری در خصوص پروژه ها و زیرساخت های مناطق مختلف استان با جدیت آغاز شده است و انتظار داریم با هماهنگی های بین بخشی که صورت می گیرد، زمینه ای برای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از نظام و دولت را فراهم کند.

 

همچنین حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از این مراسم عنوان کرد: پروژه های بزرگی همچون طرح آبرسانی غدیر در استان انجام شد اما متاسفانه به درستی درباره این کار ارزشمند اطلاع رسانی صورت نگرفت تا مردم از این اقدام مطلع شوند.

 

وی افزود: قبل از اجرای طرح غدیر بسیاری از مناطق استان آب نداشت یا از کیفیت خوبی برخوردار نبود که با اجرای این طرح وضعیت آب شرب مناطق غربی و جنوبی استان بسیار بهبود یافت.

 

امام جمعه اهواز اظهار کرد: یکی از مواردی که باید در اهواز پیگیری شود وجود نخاله های ساختمانی در شهر است که باید هرچه زودتر جمع آوری شود چون شهر اهواز را نازیبا کرده است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: برخی شهرهای خوزستان نیز با مسائل زیادی مواجه هستند مانند شهر ایذه که مردم این شهرستان از بیکاری و نداشتن آب شرب مناسب رنج می برند و باید برای حل مشکلات این شهرستان هر چه سریعتر پای کار آمد.

 

وی در پایان عنوان کرد: طرح های گوناگونی در استان وجود دارد که برای انجام آنها باید پیگیری های لازم انجام شود به عنوان‌ مثال برخی پروژه های صنعتی در استان با پیشرفت فیزیکی زیاد به حال خود رها شده است درحالیکه برای ایجاد اشتغال و تولید بیشتر در استان باید برای تکمیل آنها پیگیری های لازم انجام گیرد.

https://hoorkhabar.ir/711516کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.