ضرورت تسریع در جمع آوری گاز‌های همراه مشعل شرق کارون

هورنیوز – علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: کشور در شرایطی است که به شدت نیاز به تسریع در پروژه‌ها احساس می‌شود، لذا اختلافات فنی میان طرفین پروژه، نباید سرعت پیشبرد پروژه‌ها را کاهش دهد.

 

دانشی افزود: برخی نسبت به حیف و میل شدن سرمایه ملی در برخی پروژه‌ها، حساسیت نشان می‌دهند که حق دارند، اما ظن به این مسئله نباید از سرعت پیشبرد پروژه بکاهد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با تدابیر گذشته، کشور اکنون در شرایطی قرار گرفته است که به شدت به پروژه‌ها و طرح‌های پالایشگاهی نیازمند است لذا هیچ موضوعی نباید سرعت را کم کند و باید با تمام قدرت به دنبال اهداف عالیه حرکت کنیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب درخصوص بروز برخی اختلاف در پروژه‌ها گفت: بروز برخی اختلافات میان طرف‌های موضوع قرارداد پروژه‌ها کاملا طبیعی است، اما نباید در مسیر پیشبرد پروژه خللی وارد کند و با نگاه به اشتراکات این مسائل را حل کرد.

 

محمود امین‌نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس درخصوص آخرین وضعیت طرح جمع آوری گاز‌های همراه مشعل منطقه شرق کارون گفت: با توجه به اهمیت پروژه و همچنین همکاری‌های مدیرت عالی شرکت ملی نفت و مناطق نفتخیز سرعت پیشرفت این پروژه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم خوب بوده است و تاکنون به بیش از ۴۵ درصد پیشرفت پروژه دست پیدا کردیم.

 

وی افزود: به امید خدا و همچنین ادامه همکاری‌ها میان مناطق نفتخیز با ما و همچنین عدم اخلال در مسیر پروژه می‌توانیم تا انتهای امسال، شاهد اجرای صددرصد طرح و جمع آوری کامل گاز‌های خطرناک مشعل از منطقه شرق کارون باشیم.

https://hoorkhabar.ir/711462کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.