تلاش دستگاه‌های مسئول جهت کاهش تصادفات در خوزستان

هورنیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در رزمایش ترافیکی- انتظامی نوروز ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان که امروز ۲۳ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه یک پیام دارد که از مهمانان خدا که به استان خوزستان سفر می کنند استقبال کنیم و از آن ها پذیرایی به عمل بیاوریم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پذیرایی مردم خوزستان از مهمانانشان همیشه و در طول تاریخ زبانزد بوده است، افزود: امیدواریم در مبادی ورودی شهرها و ورودی های استان دستگاه های خدمات رسان پیام آور خوشامدگویی همه مردم خوزستان به مهمانان باشند.

 

استاندار خوزستان گفت: حضور نیروهای مختلف در مبادی شهرها و مناطق مختلف آرامش ایجاد می کند. باید از کسانی که برای مردم آرامش ایجاد می کنند و در سختی ها و تنگناها در کنار مردم هستند تشکر کرد.

 

حسینی محراب با توجه به اینکه آمار تصادفات خوزستان در سال جاری افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: با اصلاح مهندسی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز و همت عالی و دلسوزی از سوی دستگاه های مسئول امیدواریم شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات در استان باشیم.

 

وی افزود: دستگاه های مختلف هر کدام با هر شیوه ای که آموزش دیده اند و تجربه دارند و برنامه ریزی کرده اند باید تلاش کنند که حتی جلوی یک تصادف را در استان بگیرند.

 

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: اورژانس، هلال احمر، راهدارها، پلیس راهور، نیروهای انتظامی و سایر نیروها در بخش های مختلف هر کدام قهرمانان و فداکارانی هستند که برای ما و مردم تلاش می کنند.

https://hoorkhabar.ir/711199کپی شد!
40