دانش آموزان، هدف نقشه‌های دشمن در فتنه‌های اخیر هستند

هورنیوز – سردار نعمت اله باقری جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان اظهار داشت: دانش آموزان و جوانان باید بدانند که دشمن آنها را مورد آماج حملات خود قرار داده است. دشمن می‌داند جمهوری اسلامی ایران ۱۷ تا ۲۰ میلیون جوان دارد که عملیات فتح المبین و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند. امروز جایگاه دانش آموزان برای دشمن مهم است لذا جوانان انقلابی ما تقوا را در دستور کار قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه هیچ برابری در دوران دفاع مقدس در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات بین ما و دشمنان وجود نداشت، افزود: بیش از ۱۷۰ گردان دشمن در عملیات فتح المبین در مقابل ما بود ولی بیش از ۲۵ هزار نفر از نیروهای دشمن کشته و بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها اسیر شدند علاوه بر این هزاران دستگاه تانک و خودروی نفربر از دشمن از بین رفت.

 

سردار باقری با اشاره به اینکه بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشتند، بیان کرد: بخش عظیمی از جنگ را دانش آموزان بصیر و دشمن شناس ۱۳ ساله‌ای چون شهید فهمیده اداره کردند. دشمن معتقد است اگر امروز بخواهد ارزش‌های جمهوری اسلامی و باورهای مردم را از بین ببرد باید به قشر جوان و نوجوان ضربه بزند و برهنگی را در بین آنها رواج دهد.

 

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان خطاب به دانش آموزان دهه هشتادی گفت: ماموریت شما از ۳۶ هزار شهید دانش آموز سخت تر است؛ دانش آموزان باید امروز در کنار تحصیل، خود را به سلاح بصیرت و باورهای دینی برای مقابله با دشمن مسلح کنند. رزمندگان نیز در شرایط سخت و در مقابل دشمن تحصیل علم را فراموش نکردند؛ اگر در ۴۴ سال اخیر کشورمان پیشرفت کرده به خاطر حضور دانش آموزان و کسب رتبه‌های علمی بین المللی است.

 

سردار باقری با تاکید بر اینکه هرجا کار به بچه‌های ارزشی و انقلابی محول شده به توانمندی‌های بزرگی دست یافته‌ایم، اظهار کرد: تحصیل علم و دستیابی به مدارج علمی بالا یکی از راهکارهای مبارزه با دشمن است البته باید به ورزش دانش آموزان نیز توجه شود.

 

ورزش به یک ابزار برای اعمال قدرت تبدیل شده است

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان اظهارکرد: دانش آموزان و جوانان ارزشی و انقلابی باید در ورزش نیز افتخارآفرینی کنند. مسمومیت دانش آموزان دختر در امتداد شعار زن، زندگی، آزادی یک جنایت بزرگ است که بخششی در برخورد با مجرمان صورت نخواهد گرفت.

 

سردار باقری گفت: دشمنان در ۴۴ سال اخیر بارها توطئه کرده و هربار شکست خورده است ولی جمهوری اسلامی مقتدرانه پیش رفته است و جوانان و دانش آموزان نیز در صحنه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی افتخارآفرینی کرده‌اند.

 

وی افزود: دشمنان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نقشه‌های زیادی کشیدند و قصد داشتند راه دانش آموزان را از دولت و نظام جدا کنند و نشان دهند جمهوری اسلامی به بن بست رسیده و مردم همراهی نمی‌کنند ولی دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن مقتدرانه حضور یافتند. باید خودمان را برای توطئه‌های پیچیده تر آماده کنیم زیرا دشمن در حال برنامه ریزی است.

 

قرارگاه جهادی و بسیج دانش آموزی روز یکشنبه با حضور رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور و دیگر مسوولان استانی و محلی در یادمان شهدای فتح المبین شوش کار خود را آغاز کرد.

 

https://hoorkhabar.ir/711142کپی شد!
38
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.