درخشش خبرنگاران خوزستانی در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کشور

هورنیوز – سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با اعلام این خبر افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر ابتدا به صورت استانی در ۳۱ استان کشور برگزار و آثار برجسته استان ها برای رقابت نهایی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ابوذر در تهران ارسال شد.

 

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱  با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، بهادری جهرمی سخنگوی دولت و جمعی دیگر از مدیران لشکری و کشوری و مدیران رسانه ها و خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری ها و مطبوعات کشور برگزار شد.

 

در این دوره از جشنواره استان خوزستان حائز سه رتبه برتر کشوری در بخش عکس، اینفو گرافی و موشن گرافی به شرح زیر گردید:

 

آذین بهرامی خبرنگار پایگاه خبری نخبگان در بخش اینفوگرافی جایگاه دوم این جشنواره کشوری، محمد آهنگر عکاس خبرگزاری فارس خوزستان توانست در بخش عکس رتبه سوم و مسعود زیدونی در بخش ویژه مسئولیت های اجتماعی رتبه برتر را کسب کردند که نشان از توانمندی خوب خبرنگاران استان را دارد.

 

گفتنی است در مجموع ۲۱ هزار اثر از بیش از ۶ هزار فعال رسانه ای سراسر کشور در جشنواره ابوذر استان ها شرکت کردند و ارزیابی نهایی این جشنواره از بین ۵۲۹ اثر برگزیده از سراسر کشور صورت گرفت.

https://hoorkhabar.ir/711093کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.