برگزاری نشست هماهنگی و هم افزایی مدیریت ترافیک اهواز در ایام پایانی سال

هورنیوز – نشست ایجاد هماهنگی و هم افزایی در مدیریت ترافیک ایام پایانی سال و تسریع در پروژه ترافیکی سطح شهر امروز ۱۴ اسفندماه با حضور رضا امینی شهردار اهواز، سرهنگ کریمی زاده رئیس پلیس راهور استان خوزستان، سرهنگ حسنوند رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز، ناصری معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز، محمودی رئیس شورای شهر، شیشه گری رئیس کمسیون حمل و نقل و مهداوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز، سلیمانی معاون حمل و نقل، هدایت دبیر شورای ترافیک استان، معاونین و مدیران مناطق و نمایندگان اورژانس در سالن جلسات شهرداری مرکز به ریاست شهردار اهواز برگزار شد.

 

شهردار اهواز با بیان اینکه نشست شورای ترافیک شهرستان در راستای هم افزایی و هماهنگی های لازم در ایام پایانی سال برگزار شد، افزود: شهر اهواز شبکه معابر گسترده ای دارد که می بایست تردد خودروها در شهر تحت کنترل و نظارت جدی برای حفظ جان شهروندان باشد.

 

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز گفت: علائم و تجهیزات ترافیکی و وسایل مورد نیاز برای کنترل سرعت از طریق اعمال ماده ۸ در قانون توسط شهرداری برای کمک به پلیس راهور در صدر اولویت حوزه حمل و نقل است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار مطلوبی برای پایش تصویری پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم در اوایل سال جدید با خرید و نصب تجهیزات باعث انتظام بخشیدن بیشتر برای تردد خودرو های شخصی و عمومی در اهواز باشیم.

 

رئیس پلیس راهور نیز با اشاره به ایام پایانی سال و ترافیک سطح شهر در این ایام به واسطه خرید های شب عید شهروندان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان و شهرداری کلانشهر اهواز با همکاری هم و با اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه های مختلف سعی می کنند سفر ایمن و بی خطری را برای شهروندان و مسافران فراهم کنند.

 

وی با اشاره به توسعه ناوگان عمومی شهری در اهواز گفت: در هسته ی مرکزی شهر که با محدودیت پارک مواجه هستیم شهروندان اهوازی با پلیس در پارک وسایل نقلیه همکاری لازم را داشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

ناصری معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز با اشاره به هم افزایی و تعامل بیشتر بر شناسایی نقاط حادثه خیز توسط شهرداران مناطق، فرهنگ سازی و آموزش ترافیکی، خط کشی معابر و هرس درختان تاکید کرد.

 

گفتنی است در این نشست علاوه بر بررسی پروژه های ترافیکی، روسای پاسگاه های مناطق و شهرداران مناطق گزارشی از مشکلات حوزه خود را ارائه دادند و سپس اعضای شورای ترافیک مشکلات در این حوزه ها را مورد بحث و بررسی قراردادند.

 

 

https://hoorkhabar.ir/711086کپی شد!
84