مدیران کم کار در ایام نوروز برکنار می شوند

هورنیوز – علی اکبر حسینی محراب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان با تأکید بر ضرورت ایجاد حس رضایت‌مندی در مردم از سوی مسئولان اظهار داشت: وظیفه مدیران ایجاد حس رضایتمندی در مردم است.

 

حسینی محراب با اشاره به برون‌سپاری و مردمی شدن برنامه‌های پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: سفرهای نوروزی و ماه رمضان باید به صورت صحیح مدیریت شوند. از ظرفیت بخش خصوصی و مردم در برنامه‌های پذیرایی از مسافران استفاده شود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عملکرد مدیران در ایام نوروز ارزیابی می‌شود گفت: معاونت عمرانی، اداره کل بازرسی، معاونت توسعه استانداری خوزستان و سایر بخش‌های نظارتی گروه تخصصی را جهت نظارت بر عملکرد مدیران تشکیل دهند.

 

حسینی محراب با اشاره به اینکه از عملکرد خوب مدیران در ایام سفرهای نوروزی و ماه مبارک رمضان تقدیرمی شود، ادامه داد: مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام ندهند ضمن ارائه تذکر در میانه راه از چرخه مدیریت کنار گذاشته می شوند.

 

وی ایجاد آمادگی در ستاد بحران را برای حوادث احتمالی ضروری دانست و ابراز داشت: همه مصوبات ملی و استانی به عنوان دستورالعمل اجرا شوند.

 

استاندار خوزستان بر هم افزایی دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری در زمینه تبلیغات و کار فرهنگی همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

 

حسینی محراب با بیان اینکه تأمین امنیت مسافران جدی گرفته شود، گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین موارد است و همه کارها در بستر امنیت صورت می‌پذیرد و لذا  از ظرفیت نیروها، شیوخ، بسیج، نیروی انتظامی و بزرگان طوایف باید استفاده شود.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت استان‌های همجوار جهت پوشش خلاء‌ها ابراز داشت: فرمانداران پیش‌بینی لازم را برای تهیه مواد خوراکی مصرفی مردم و مسافران داشته باشند چرا که هیچ کمبودی پذیرفته نیست.

 

استاندار خوزستان اظهار داشت: علت حوادث رانندگی در سال‌های گذشته قبل از سفرهای نوروزی بررسی شود و موارد مورد نیاز برای رفع این حوادث به وسیله تعبیه دوربین، ایجاد دوربرگردان‌های ایمن، استقرار نیرو و … برطرف شود.

https://hoorkhabar.ir/711058کپی شد!
29