صیانت از منابع انسانی مهمترین بخش ایمنی در کار است

هورنیوز – عباس رزمی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری اظهار داشت: وقتی انسان سالم داشته باشیم، تجهیزات و تاسیسات را سالم نگهداری می‌کند و تجهیزات سالم محیط اطراف را سالم نگه می‌دارد.

 

وی گفت: شرکت ملی حفاری ایران دومین شرکت عظیم بالادستی شرکت ملی نفت ایران در حوزه نیروی انسانی و در شمار تخصصی‌ترین بخش صنعت است که در فرآیند تولید پس از زمین‌شناسی، از مرحله اکتشاف تا تولید نقش محوری به‌عهده دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه نفت در لایه بالادستی با هیدروکربورها سر و کار داریم که خطرناکترین منابع در جهان به شمار می‌آیند، گفت: شناخت از دشواری‌ها و سختی کار و ریسک و خطرات در عملیات حفاری نیاز به بررسی میدانی و حضور در مناطق عملیاتی دارد.

 

رزمی افزود: حفاری تنها صنعتی است که در خیلی حوزه‌های آن نیاز به فعالیت فوق‌العاده دارد و بنابراین در بحث ایمنی و بازرسی در این حوزه باید لایه ایمنی را به سمت پیشگیری ببریم.

 

وی با تاکید بر اهتمام ویژه به امر آموزش در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، از شرکت ملی حفاری ایران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان به عنوان برگزارکنندگان همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری با رویکرد صیانت از نیروی انسانی قدردانی کرد.

https://hoorkhabar.ir/711015کپی شد!
102