پیش بینی مقام سازی زیرساخت‌های راهیان نور در خوزستان

هورنیوز – سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه راهیان نور در طول سال از مناطق جنگی بازدید می‌کنند اظهار داشت: زیرساخت‌های راهیان نور در این استان برای طول سال پیش‌بینی و مقام سازی شود.

 

وی در همایش کاروان های راهیان نور که در محل اردوگاه شهیده مریم فرهانیان که با حضور فرمانده کل سپاه، فرماند هان سپاه استانی و جمعی از استاندارن برگزار شد گفت: در بحث زائرانی است که به منطقه می آیند، خاطراتی که ازاین منطقه برای آنها به وجود می‌آید یک ظرفیت است و باید روی آن کار شود که تا کنون کاری نشده است.

 

شاهوارپور افزود: در کل سال زائران راهیان نور به منطقه می‌آیند و باید برای کل سال تدابیر و پیش بینی های لازم انجام شود هر چند تلاش‌های زیادی نیز تا کنون انجام شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: یکی از مسائل مرتبط به ما بحث فضاسازی یادمان‌ها، نگهداری، امنیت، سیستم صوت و تصاویر شهدا و روایتگری است چرا که باید روایت ها همسان و بدون تناقض باشند

 

‌کاروان‌های راهیان نور ‌خانوادگی اجرایی شد

شاهوارپور بیان کرد: از دیگر مسائلی که در ارتباط با راهیان نور از سمت ما انجام می‌شود برگزاری نماز جماعت، خدمات و احتیاجاتی نظیر آب شرب، اجرای نمایش‌هایی توسط هنرمندان و محصولات فرهنگی نظیر کتاب‌های دفاع مقدس می باشد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اطراف یادمان ها مردم بومی حضور دارند و برای بحث اشتغال نیز برای برخی مناطق بازارچه هایی دیده شده است، سه کمیته در استان شکل گرفته که یکی از آن‌ها کمیته امنیت برای اتوبوس هایی است که تردد می‌کنند. ۳۳ پست کنترلی توسط بسیج، ۱۴ پست توسط فراجا و مابقی توسط ارتش پیش بینی شده است.

 

وی در پایان افزود: امسال ۱۵۸ هزار و ۷۶ نفر در قالب کاروان های راهیان نور از استان خوزستان اعزام شدند که ۲۴ هزار و ۶۷۲ نفر از آن‌ها دانش آموز، ۳ هزار و ۶۰۰ نفر نفر دانشجو، ۱۲ هزار و ۵۲۵ نفر اقشار و مابقی نیز خانواده شهدا و دیگر افراد بوده اند.

https://hoorkhabar.ir/710936کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.