سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی فولاد اکسین در سال ۱۴۰۰

هورنیوز – از دستاورد‌های فولاد اکسین در سال ۱۴۰۰ تولید ورق‌های API X ۸۰ است که در خطوط لوله انتقال نفت و گاز محیط ترش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تولید بالاتر از ظرفیت اسمی در فولاد اکسین

فولاد اکسین در سال ۱۳۹۸ شرکت در تولید به تناژ معادلی برابر ۷۲۰ هزار تن دست یافته و رکورد ۱۰ ساله این شرکت را به ثبت رساند، این در حالیست که ظرفیت اسمی این کارخانه ۷۰۰ هزار تن است.

 

تقسیم سود ۹۰ درصدی فولاد اکسین

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالانه فولاد اکسین خوزستان با حضور صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آنها، اعضای هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت تشکیل شد و با اعلام سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی فولاد اکسین در سال ۱۴۰۰، مقرر شد که تقسیم سود ۹۰ درصدی انجام گیرد.

 

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد اکسین خوزستان (سهامی خاص) بمنظور بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد صورت‌های مالی و عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ با حضور صاحبان سهام (مدیر عامل شرکت سرمایه صدر تأمین و مدیر شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری) و نمایندگان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، اعضای هیأت مدیره شرکت، حسابرس و بازرس قانونی شرکت تشکیل شد.

 

تکیه فولاد اکسین بر نیروهای جوان

ایزدیان نایب رئیس هیأت مدیره سابق شرکت فولاد اکسین خوزستان گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته را در این جلسه مطرح نمود و گفت، فولاد اکسین خوزستان از جمله شرکت‌هایی است که با تکیه بر نیروی جوان، با وجود تعطیلی کارخانه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی توانست سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی را محقق کند.

 

وی افزود: از دستاورد‌های های این شرکت در سال ۱۴۰۰ تولید ورق‌های API X ۸۰ می‌باشد که در خطوط لوله انتقال نفت و گاز محیط ترش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اکسین؛ شرکتی مهم و استراتژیک در عرصه صنعت

دکتر نادری مدیر عامل شرکت صدر تأمین نیز در جلسه مجمع بیان کرد، فولاد اکسین خوزستان یکی از شرکت‌های مهم و استراتژیک کشور می‌باشد که با توجه به محصولات خاصی که تولید می‌کند، هیچ گونه رقیبی ندارد و اعضا هیات مدیره و تیم مدیریتی فولاد اکسین می‌بایست در این شرایط بسیار خوب نهایت تلاش خود را انجام دهند و با اتخاذ تدابیر لازم از فضای موجود به نحو احسن در جهت افزایش منافع شرکت استفاده نمایند.

https://hoorkhabar.ir/710684کپی شد!
46