نمایشگاه مکانی برای ارائه توانمندی های شرکت های دانش بنیان و صنایع پایین دستی شرکت فولاد خوزستان است

هورنیوز – محمد جامعی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در حاشیه سومین روز از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد با خبرنگار ما در خصوص مسائل مختلف این شرکت به گفتگو نشست.

 

وی با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته ۱۵۶۴ قطعه مختص فولاد خوزستان ساخته و برای اولین بار بومی سازی شده است گفت: با ساخت این میزان قطعه مورد نیاز صنعت فولاد در فولاد خوزستان شاهد صرفه جویی ۳۰ میلیون یورو تنها در سال ۱۴۰۱ بوده ایم و این دستاورد بسیار بزرگی برای صنعت فولاد به شمار می رود.

 

جامعی بیان داشت: یکی دیگر از اتفاقات مهم رونمایی از دستگاه اندازه گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی در فولاد خوزستان است که برای اولین بار در جهان رخ داده است و این یک افتخار عظیم و بزرگ برای صنعت فولاد خوزستان به شمار می رود.

 

سرپرست روابط عمومی فولاد خوزستان گفت: یکی از تفاوت های نمایشگاه فولاد نسبت نمایشگاه های فولاد سال گذشته این است که ۳ سالن نمایشگاه میزبان شرکت های و سازندگان فولادی می باشد که از استانهای مختلف به خوزستان آماده اند و به جز شرکت فولاد خوزستان شرکت های فولادی مختلف از جمله فولاد اکسین، فولاد آتیه، فولاد شادگان، جهان آرا و … هم حاضر بوده اند، همچنین اینکه تفاوت دیگر به حضور پارک علم و فن آوری برمی گردد که حضور پارک علم و فن آوری باعث حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه شده است، کما اینکه کارگاه های تخصصی هم در این نمایشگاه برگزار شده است و هدف از برگزاری این کارگاه ها و همچنین این نمایشگاه برقراری ارتباط آسان میان تامین کنندگان و شرکت های فولادی بوده است.

 

جامعی گفت: از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه می توان به ارتباط سایر سازندگان با یکدیگر اشاره داشت که این ارتباط می تواند باعث تبادل اطلاعات و ساخت قطعات با استاندارد و کیفیت بالا شود و قطعا با رسیدن به این مهم شاهد پایداری خط تولید و سودآوری بیشتر برای شرکت ها خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه فولاد می تواند باعث ارتباط شرکت ها و مهندسین با لایه های بالایی شرکت فولاد و سایر شرکت ها شود و قطعا محصولات با کیفیت در این ارتباط به راحتی وارد بازار می شوند و هدف اصلی ما هم حمایت از نیروی کار در شرکت های داخلی بخصوص شرکت های دانش بنیان و نوپا است و قطعا با معرفی چنین شرکت هایی می توانیم شاهد موفقیت در صنعت بزرگ فولاد کشور باشیم.

 

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: خدمت به صنایع پایین دستی با هدف اشتغالزایی، تولید ثروت، صادرات، افزایش با کیفیت تولیدات از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

https://hoorkhabar.ir/710646کپی شد!
145
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.