ضرورت توجه بیشتر به اقشار متوسط و کم‌برخوردار جامعه

هورنیوز – سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که در آستانه آغاز راهیان نور و با حضور نمایندگان سپاه، بسیج، فراجا، ارتش، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط امروز(پنجشنبه) در سالن دزفول موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مراسم ۲۲ بهمن امسال مانند حضور مردم در تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بی‌نظیر بود و آن حماسه دوباره تکرار شد. این نشان می‌دهد تا زمانی که مردم بدانند دشمن از حضورشان عصبانی می‌شود در صحنه حضور پیدا می‌کنند. اگر ببینند دشمن از نبودشان سوءاستفاده می‌کند حضور پیدا می‌کنند.

 

سردار کارگر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود فرمودند «مقابل مردم تعظیم می‌کنم» که حقیقتا همین است. حضور مردم به این معنا نیست که مشکلی در کشور وجود ندارد بلکه این حماسه پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. با حماسه‌ای که در ۲۲ بهمن شاهدش بودیم بار مسوولین سنگین‌تر شد از این رو باید دست به دست هم داده و مشکلات را برطرف کنیم.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: اقشار متوسط و کم‌برخوردار جامعه پشتوانه اصلی نظام هستند. در تهران، شهر‌های دیگر و حتی روستا‌ها، جمعیت زیادی به میدان آمدند. فردی را دیدیم که فرزند معلولش را به دوش گرفته و در راهپیمایی شرکت کرده یا پیرزنی که با سختی به راهپیمایی آمده بود، باید به این‌ها توجه شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: باید به این اقشار که پای انقلاب ایستادند، توجه کرد. برخی کوچه‌های پایین شهر تهران چند شهید داده‌اند، همین‌ها انقلاب را به پیروزی رساندند و در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و مدافع حرم شدند، همین‌ها پای انقلاب اسلامی می‌ایستند. باید به زندگی، زیست و معیشت این عزیزان رسیدگی کرد.

https://hoorkhabar.ir/710622کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.