شانزدهمین ایستگاه آتش نشانی اهواز افتتاح شد

هورنیوز – سید محسن موسوی زاده عضو شورای اسلامی شهراظهار داشت: نیروهای خدوم آتش نشانی علاوه بر اقدامات حوزه کاری خود همیشه در بحران های مختلف از جمله سیل، متروپل و حتی آبگرفتگی ها در خط اول جهت امداد رسانی بودند و هستند.

 

عضو شورای شهر اهواز با تشکر از شهردار و پرسنل زخمتکش شهرداری اهواز جهت ارائه خدمات به مردم شریف اهواز؛ تصریح کرد: متاسفانه کمی و کاستی های زیادی در شهر وجود دارد .حق نیست معضلاتی اینچنینی در اهواز از سالیان سال به ارث بماند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دوره ششم شورا اقدامات زیادی انجام شده است ؛ عنوان کرد: در این دوره تا کنون دو ایستگاه اتش نشانی افتتاح شده است و در تلاش هستیم مابقی پروژه ها در زمان تعیین شده به بهره برداری برسند.

 

او با اشاره به اینکه ۳۰۰ نقطه در شهر اهواز توسط آبفا حفاری و رها شده است؛ تاکید کرد: هر چقدر نیروهای شهرداری کار کنند به دلیل معضلاتی که آبفا در سطح شهر بوجود آورده است دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: تسریع اصلاح شبکه آبفا و ترمیم آسفالت باید در اولویت قرار گیرد تا عید نوروز شاهد شهری زیبا باشیم.

 

در ادامه مراسم، ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. ایستگاه شهید فرهادی با ۹ نفر آتش نشان و ۲ دستگاه خودرو آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارد. این ایستگاه ۱۲ محله و ۱۸۰ هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

 

قنبری با بیان اینکه در سه سال گذشته تعداد خودروهای اتش نشانی از ۲۶ خودرو به ۱۰۴ و از ۱۴ ایستگاه به شانزده ایستگاه رسیده است؛ خبر داد: در ده روز آینده نردبانی که سالیان سال در بحث امداد رسانی خلاء اش احساس می شد به همت شهردار فعال کلان شهر اهواز و اعضای شورای شهر بعد از ۳۲ سال به ناوگان ایمنی شهر اضافه خواهد شد.

 

https://hoorkhabar.ir/710389کپی شد!
178