بیش از ۲۵ هزار قطعه، در شرکت فولاد خوزستان بومی سازی شد

هورنیوز – رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در نخستین همایش ارزیابی عملکرد مجتمع‌های هفتگانه فولادی کشور که امروز ۱۱ بهمن ماه در اهواز برگزار شد گفت: شرکت فولاد خوزستان توانسته است همگام با دیگر کارخانه‌های فولادی کشور اقدامات بسیار خوبی در بحث تولید فولاد انجام دهد.

 

این مقام مسئول افزود: فولاد خوزستان با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن در سال دومین تولید کننده فولاد کشور است و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در افق ۱۴۱۰ به تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.

 

طاهری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی قطعات به منظور قطع وابستگی از خارج گفت: ۱۴۶ پروژه در فولاد خوزستان در دست انجام است و در اولین روز دهه فجر که از فردا آغاز خواهد شد ۳۳ پروژه به بهره برداری می‌رسد. پروژه زمزم ۳، پروژه اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۱ مگاواتی فولاد خوزستان و ده‌ها پروژه دیگر از جمله پروژه‌های در دست اجرا هستند.

 

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در پایان گفت: علاوه بر نقش کلیدی فولاد خوزستان در اقتصاد استان و کشور، توجه خاص به جوامع محلی و مسئولیت‌های اجتماعی یکی دیگر از اقدامات اثرگذار این شرکت بوده است.

https://hoorkhabar.ir/710215کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.