مراسم اهدای جوایز مقام آوران اولین دوره المپیاد ورزشی شهید کیهانی برگزار شد

هورنیوز – این دوره از مسابقات در ۶ رشته فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت ویژه کارکنان آقا و خانم شاغل در شهرداری اهواز برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم در رشته های انفرادی و تیم های اول تا سوم در رشته تیمی انتخاب شدند.

 

مسابقات مذکور به منظور بالا بردن روحیه نشاط و شادابی کارکنان انجام و حدود ۴۸ نفر از پرسنل در رشته های مختلف در این دوره حضور داشته و رقابت های هیجان انگیزی را برگزار نمودند.

 

در پایان این دوره از مسابقات در رشته فوتسال که با حضور ۱۹ تیم برگزار شد ۵۰ مسابقه انجام و تیم های اداره کل ارتباطات، شهرداری منطقه ۲ و اداره کل حراست به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

لازم به ذکر است که ۱۰ تیم این مسابقات به اولین دوره لیگ فوتسال شهرداری راه یافتند.

 

در رشته دارت بانوان خانم ها شیرین لرستانی، مهرنوش گلابی و غزاله محمد شفیع پور، آقایان فریدون اردشیری، علی سودانی و یاسین رضایی حائز مقام های اول تا سوم شدند.

 

در رشته تیر اندازی بانوان خانم ها راضیه عادلی، معصومه داودی ، سکینه شریفی و آقایان مجتبی بابایی، علی سودانی و غلامرضا یوسفی مقام های اول تا سوم را دارا شدند.

 

در رشته تنیس روی میز آقایان امید بهزادی، میثم حبیبی و محسن احمدی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در رشته آمادگی و جسمانی خانم ها غزال دقیقی ، رضوان موسوی و فرزانه نجف پور توانستند به ترتیب اول تا سوم شوند.

 

در رشته شطرنج آقایان شهریار صنعتی زاده، میلاد معصومی و امین لطیف التجار با غلبه بر حریفان به ترتیب مقام های اول تا سوم را دارا شدند.

 

گفتنی است این مسابقات به همت اداره رفاه شهرداری اهواز برگزار شد.

 

https://hoorkhabar.ir/710185کپی شد!
92