نیاز استفاده از محصولات تولیدی دانش بنیان در خوزستان

هورنیوز – مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با حضور در غرفه جهاد دانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خوزستان اظهار کرد: از چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان، مسائل مالی و بازاریابی است؛ به منظور حل این مشکلات، در حوزه مالی نسبت به ارائه تسهیلات کم بهره اقدام کردیم و از سال گذشته این کار انجام شد و از طریق پارک علم و فناوری، وام‌های کم بهره در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفت.

 

این مقام مسئول افزود: زیرساخت‌های لازم برای شرکت‌های دانش بنیان نیز در قالب پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: بحث اصلی در فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، بازاریابی است؛ اینکه چگونه محصولاتی که تولید می‌شود مورد استقبال صنایع و شرکت‌ها قرار گیرد، ‌گرچه روند رو به رشد است و به نظر می‌آید استقبال نسبت به سال‌های اخیر بهتر شده است. اکنون نیز بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان را برگزار می‌کنیم که این استمرار حاکی از استقبال از این حوزه است.

 

نیکو با بیان اینکه در بحث مالی، زیرساختی و بازاریابی شرکت‌های دانش بنیان گام برداشته‌ایم، عنوان کرد: در خوزستان به عنوان استانی صنعتی، باید شرایطی فراهم شود تا استفاده از محصولاتی که توسط شرکت‌های استان خوزستان تولید می‌شوند در اولویت قرار گیرد؛ یکی از چالش‌های استان خوزستان این است که باید با همفکری حل شود.

https://hoorkhabar.ir/709931کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.