مشکلات روستاها خارج از نوبت پیگیری و رسیدگی شود

هورنیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار ویژه خوزستان، امروز شنبه ۲۴ دی ماه در نشستی با مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و تکمیل مسکن مهر از اولویت های کاری دولت در خوزستان است.

 

وی گفت: در کوتاه مدت چهره شهرها و جاده ها باید تغییر کند، جاده های ما باید توسعه پیدا کنند و مردم باید این تغییر را احساس کنند.

 

استاندار خوزستان افزود: عملکرد شما مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد، هر چه بهتر کار کنید موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنید، کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خدا را در پی دارد.

 

حسینی محراب با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند، بیان کرد: در انجام پروژه ها کیفیت کار را مدنظر قرار دهید و از پیمانکاران توانمند استفاده کنید تا باعث افزایش رضایتمندی مردم شوید.

 

او خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید.

 

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: با تکیه بر مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم.

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت جوانان و نخبه‌ها در راس کار ها استفاده شود افزود: از توان و ظرفیت های نیروهای نخبه و جوان بهره بگیرید و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهید.

 

حسینی محراب  در ادامه تکمیل، توسعه و نگهداری راه آهن را در استان خواستار شد و اظهار کرد: رسیدگی و توسعه راه های شریانی و بین استانی بسیار حائز اهمیت است، ورودی های استان حتماً باید ساماندهی شود توسعه ریلی در رشد اقتصادی استان نقش بسزایی دارد؛ ریل و راه آهن، فرودگاه‌ها و کشتیرانی اساس توسعه هستند.

 

او ادامه داد: اگر در شقوق حمل و نقل تحول ایجاد کنیم به توسعه می رسیم و اگر نتوانیم در این شقوق تحول ایجاد کنیم به توسعه پایدار نمی رسیم.

 

نماینده عالی دولت در خوزستان گفت: در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد.

 

حسینی محراب با اشاره به لزوم توجه به روستا ها تصریح کرد: مسایل و مشکل روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیدگی کنید، رفع مشکل روستاها بسیار مهم است.

 

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه خدمت رسانی در حوزه فرودگاهی بسیار حائز اهمیت و در راستای تکریم شهروندان است، تاکید کرد: برای رشد شهرهای جدید باید جاذبه ایجاد کنیم تا شاهد رونق این شهرها باشیم.

https://hoorkhabar.ir/709899کپی شد!
72