تلاش های بسیاری برای حذف پیمانکار نیروی انسانی انجام شده

هورنیوز – محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شوراس اسلامی اظهار کرد: کارکنان بی‌صبرانه در انتظار تصویب طرح ساماندهی هستند. امیدواریم مجلس انقلابی در تصویب این طرح بسیار مهم همکاری لازم را داشته باشند.

 

او عنوان داشت، یکی از مطالبات اصلی کارکنان و کارگران رسیدن به امنیت شغلی است، افزود: انتظار داریم نمایندگان مجلس یازدهم این مطالبه به حق موکلان خود جامه عمل بپوشانیم.

 

نماینده مردم شوش گفت: علی رغم برخی از هجمه‌ها و کارشکنی ها، حدود یکسال روی طرح ساماندهی کارکنان دولت کار کارشناسی از سوی مجلس شورای اسلامی انجام شد.

 

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با موافقت طرح ساماندهی کارکنان دولت (حذف پیمانکار نیروی انسانی) یک اقدام مهم و ماندگار را از خود در مجلس یازدهم به جای خواهد گذاشت. انتظار می‌رود مجلس انقلابی به داد و فریاد این قشر از افراد جامعه برسد.

 

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: محوریت طرح ساماندهی کارکنان دولت این است که بعد از تصویب آن در صحن و تایید شورای نگهبان، شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی حذف شده و حق هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت و از چرخه نظام اداری و استخدامی کشور حذف خواهند شد.

https://hoorkhabar.ir/709840کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.