۴ هزار بسته معیشتی تا پایان سال توزیع می شود/ بیست محله بیست برنامه

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سید امیر میرعلایی شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی در حاشیه رزمایش مواسات و همدلی و توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مسجد رضوان اهواز ادر جمع خبرنگاران ظهار کرد: این بسته ها با هدف رفع محرومیت و کاهش آلام خانوارهای محروم و آسیب پذیر شرق اهواز توزیع می شود.

 

وی افزود: در دهه مقاومت و بصیرت که از نهم دی ماه شروع و تا میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما ادامه دارد، ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار شرق اهواز توسط پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام علی علیه السلام توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام اهواز تصریح کرد: این برنامه ای که امشب در مسجد رضوان اهواز اجرا شد یکی از بیست برنامه ای است که تا پایان امسال در بیست محله توسط پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام علی اهواز اجرا می شود.

حجت‌الاسلام میرعلایی با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر یادآور شد: برنامه های ما در این حوزه دو دسته است، بخشی از برنامه ها در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی و کمک هایی در زمینه توزیع بسته های معیشتی، تحصیلی و جهیزیه میان خانوارهای محروم و آسیب پذیر شرق اهواز است.

 

وی با بیان این که بخش دیگری از اقدامات ما در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: در قالب این قرارگاه در زمینه کارآفرینی وام های کم بهره و با مدت مشخص تنفس داده می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام اهواز تصریح کرد: این وام ها به متقاضیانی داده می شود که مدرک فنی و حرفه ای داشته باشند و رشته هایی که قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه اعلام می کند.

https://hoorkhabar.ir/709772کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.