استاندار جدید خوزستان کیست؟

هورنیوز – علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسوول قرارگاه تنظیم بازار دولت در سال جاری و مدیریت طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در دبیر خانه این طرح از جمله سوابق حسینی محراب است.

 

بهادری جهرمی افزود: وی همکاری تنگاتنگی با مدیران اجرایی در حوزه‌های مختلف و استانداران کشور دارد.

 

سخنگوی دولت گفت: محراب در سطح ملی و استانی به ویژه استان خوزستان سابقه مدیریت دارد لذا باتوجه به سابقه و عملکرد موفق وی در سطح ملی و استانی به عنوان استاندار این استان منصوب شد.

براساس این گزارش، سید‌ ابراهیم رئیسی نیز در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی، جوانان مستعد و مردم متدین و وفادار به انقلاب برخوردار است و می‌طلبد با روحیه بسیجی و جهادی‌وار شبانه‌روزی، همه امکانات را برای رفع مشکلات و توسعه استان به خدمت گرفت چرا که ایران مدیون خوزستان است.

 

ضرورت ارتباط با علما، دانشگاهیان و جوانان و بهره‌گیری از مشورت شخصیت‌های ملی اهل خوزستان برای کمک به توسعه استان، از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید این استان بود.

 

از شهریور ماه ۱۴۰۰ صادق خلیلیان به عنوان استاندار ویژه خوزستان از سوی هیئت دولت منصوب شد که امروز با رای اعتماد وزیران حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان معرفی شد‌.

https://hoorkhabar.ir/709613کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.