۲۳ و ۲۴ تیرماه، زمان ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش هزار و ۷۷۴ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در سال ۹۳ خبر داد.

دکتر عبدالرحمن راسخ در این خصوص اظهارداشت: از این تعداد، هزار و ۵۳۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۳۷ نفر در مقطع دکتری پذیرفته شده‌اند.

به گفته وی، از ۱۵۳۷ نفر پذیرفته شده کارشناسی ارشد امسال، ۸۱۰ نفر دختر و ۷۲۷ نفر پسر هستند. همچنین ۱۰۸ نفر از پذیرفته‌شدگان دکتری را دختران و ۱۳۰ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

راسخ با اشاره به آمار تفکیکی توزیع پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده‌ها، خاطرنشان کرد: دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران با پذیرش ۲۸۲ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳۴ دانشجوی دکتری بیشترین آمار پذیرش را در میان دانشکده‌ها دارد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز یادآورشد: از میان پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد ۹۱۶ نفر و از میان دانشجویان نوورود دکتری ۹۸ نفر ساکن خوزستان و بومی محسوب می‌شوند.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام دانشجویان نوورود تحصیلات تکمیلی گفت: نام‌نویسی از پذیرفته‌شدگان از طریق وب‌سایت دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور براساس حروف الفبا انجام می‌شود و متقاضیان از مراجعه حضوری برای ثبت‌نام خودداری کنند.

هم‌اکنون بیش از ۴ هزار دانشجو در دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول به تحصیل هستند.

https://hoorkhabar.ir/263180کپی شد!
97