اهدای تجهیزات دیالیز با ارزش ۵۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر

هورنیوز – دکتر عبدالرضا اسکندری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در خصوص اهدا این تجهیزات اظهار داشت: قدردان محبت و همکاری منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) و هلدینگ خلیج فارس نسبت به تامین تجهیزات دیالیز برای مردم شهرستان بندرماهشهر هستیم‌. اهدا این تجهیزات می تواند بخشی از نیازهای دیالیز مردم منطقه را رفع کند.

 

وی بیان داشت: این اقدام خداپسندانه نشان از نوع دوستی، مودت و همکاری عزیزانمان در منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) و هلدینگ خلیج فارس است. از سایر مسئولین و خیرین نیز دعوت میکنیم تا برای حفظ سلامت مردم به شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمک کنند‌.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: امنیت و سلامت دو مولفه مهم اجتماعی است، ما نیز بر حسب وظیفه و مسئولیت خود، از هیچ تلاشی برای دفاع از سلامت مردم، ارتقای کیفیت درمانی شهرستان و رفع مشکلات پیش رو دریغ نخواهیم کرد.

 

عبدالرضا اسکندری افزود: آلودگی های صنایع در بندرماهشهر و ضرر آن برای مردم بر کسی پوشیده نیست، اقدام تحسین برانگیز هلدینگ خلیج فارس در قالب مسئولیت های اجتماعی را ارج می نهیم و از سایر شرکت های منطقه نیز انتظار حمایت از سلامت مردم و کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان را داریم.

 

این مقام مسئول در پایان اقدامات مهم در راستای برخورد با متخلفین در حوزه بهداشت و درمان را اینگونه شرح داد: از ابتدای سال تا کنون برخوردهای جدی با متخلفین حوزه بهداشت و درمان داشته ایم و در آینده نزدیک شاهد برخورد به مراتب سخت تر از سوی همکارنمان با متخلفین خواهیم بود.

https://hoorkhabar.ir/709246کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.