۵۶۹ کارگر خوزستانی بازگشت به کار شدند

هورنیوز – علی دهقانی در جلسه این ستاد، گفت: در این مدت ۹۴ جلسه اصلی و فرعی با حضور اعضا برگزار شد که ۳۷ مصوبه در برداشت و تصمیمات مهمی در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی اخذ و اجرایی شد.

 

او با بیان اینکه در برابر مسوولیتی که داریم موظف به پاسخ‌گویی به جامعه و مردم محل خدمت خود هستیم، ادامه داد: باید در جهت گره‌گشایی و تسهیل امور در خدمت به مردم تلاش، و با حفظ حقوق بیت‌المال، جلوی مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل در سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شود.

 

رییس ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خوزستان می‌گوید: سازمان‌های متعددی متولی نظارت بر حسن اجرای کار هستند که یکی از آن‌ها سازمان بازرسی است و در کنار حمایت لازم از سرمایه‌گذاران، اگر بر متولیان امر روشن شود که جرمی در حال اتفاق است و یا ممکن است اتفاق افتد، باید با متخلفان برخورد و از ادامه کار جلوگیری شود.

 

آقای دهقانی گفت: بسیاری از مشکلات در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن است و چنانچه نهاد‌های دولتی، همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند، نیازی به مداخله این ستاد نیست و در اجرای امور نیز تسریع می‌شود.

 

او ادامه داد: این جلسات به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، شاهد توسعه استان در زمینه‌های مختلف و حمایت از طرح‌های صنعتی، تولیدی، گردشگری، رفاهی و … باشیم.

https://hoorkhabar.ir/709237کپی شد!
53