بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور فولاد خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد

هورنیوز – سلاجقه ضمن ابراز خشنودی از برپایی نمایشگاه بعد از وقفه‌ای سه‌ساله اظهار داشت: انتظار می‌رود دوستداران محیط زیست، به‌ ویژه جوانان و دانشجویان با حضور در غرفه‌های مختلف، از دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در حوزه محیط زیست کشور مطلع شوند.

 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از غرفه‌ی فولاد خوزستان، از زبان ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان با روند تولید و فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت آگاه شدند.

 

سلاجقه در پاسخ به سوال خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان در مورد پروژه‌های توسعه‌ای فولاد گفت: اولویت اجرای طرح‌های توسعه صنایع آب‌بر مانند فولاد در مناطقی است که مشکل تامین آب برای صنایع نداشته باشند‌. از طرفی به شرکت‌هایی که در مناطق کم‌آبی هستند، تاکید شده، از بازچرخانی پساب شهری برای تامین آب استفاده کنند.

 

گفتنی است، در طول نمایشگاه شش پنل تخصصی با موضوعات «توسعه پایدار، چالش‌های زیست محیطی طرح‌ها»، «بازیابی فلزها»، «مدیریت آب و پساب»، «مسئولیت اجتماعی و مطالبات سازمان‌ها، نهادهای محلی و مردمی»، «مدیریت کربن» و «پایش بیولوژیک کارکنان» برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از امروز تا دوم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۵ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند. غرفه شرکت فولاد خوزستان در نمایشگاه پذیرای علاقمندان است.

https://hoorkhabar.ir/709173کپی شد!
36