سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باوی معرفی شد

به گزارش هورنیوز؛ امروز یکشنبه ۸ آبان آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره تعاون،کار و رفاه شهرستان  باحضور احمدرضا صفری فرماندار باوی و انصاری زاده معاون پشتیبانی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان در محل دفتر مدیریت فرمانداری شهرستان باوی برگزار شد؛که در این آئین محمد عچرش به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باوی معرفی شد.

فرماندارباوی کار جهادی و ارتباط مستمر با فرمانداری و بهبود و تقویت شاخص های شهرستان را از جمله انتظارات از مدیریت جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دانست.

احمدرضا صفری فرماندار شهرستان باوی در این آئین اظهار کرد: افزایش و تثبیت اشتغال شهرستان ، پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی، کارفرمایان و کارگران، ارتباط نزدیک با مردم، دوری از مسائل جنبی و رسیدگی به کارهای اصلی، تلاش برای ارتقاء اداره ، نگاه امیدوارانه به مسیر پیش رو و فرصت خدمت به مردم از مهم‌ترین اصول مدیریتی می باشد.

محمد عچرش دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیک و مدرس دانشگاههای علمی کاربردی است که پیش از این مسئولیت بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان باوی را در کارنامه کاری خود دارد.

https://hoorkhabar.ir/708954کپی شد!
151