مهمترین راهبرد نظام اسلامی تامین امنیت است

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد خطیب جمعه اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام‌خمینی (ره) این شهر بیان کرد: آمریکا مدام ذهن مخاطبش را قانع می کند که باید جاسوسان ونیروهای ویژه خودمان را به همه دنیا بفرستیم تا تامین امنیت شود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا هفت تریلیون برای رسیدن به اهداف پلید خود در منطقه از جمله خاورمیانه جدید هزینه کرده است، افزود: این کشور استکباری برای تامین امنیت از ۸۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار برای هر صحنه فیلم هالیوود هزینه می کند تا فقط به ملت خود تفهیم کند تامین امنیت با چه مخاطراتی مواجه است ضمن اینکه توجیهی برای حضور سردمدارانش در کشورهای مختلف باشد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: ما وسط انباری از باروت قرار داریم و آمریکا داعش را برای ایران اسلامی ایجاد کرد و ایران نوک حملات استکبار است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه دور تا دور ما را استکبار احاطه کرده است، گفت: باید اندکی از هزینه نظامی را در برخی کشورها برای تامین امنیت خودمان هزینه کنیم به همان دلیلی که آمریکا و انگلیس در منطقه حضور دارند ما نیز باید در بیخ گوش برخی کشورها باشیم.

 

وی با محکوم کردن کشتار مردم بی گناه در حرم شاهچراغ افزود: یک دختر که خونش محترم است را اینگونه حمایت می کنند و یقه چاک می دهند که مردم دنیا خبر دار باشید در ایران حقوق رعایت نمی شود اما وقتی مردم در عملیاتی تروریستی در حرم شاهچراغ به خاک وخون کشیده شدند گفتند کار خود رژیم است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد داعش را ساخته آمریکا دانست و بیان کرد: برای اولین بار شوروی یک میمون را با سفینه به فضا فرستاد اما نابود شد و تا ۶ ماه خوراک تبلیغاتی غربی.ها بود.

 

وی اضافه کرد: برادران وخواهران به هوش باشید یقه چاک دادن های مستکبران از دلسوزی نیست بلکه برای منافع و اهداف پلید خودشان است.

 

خطیب جمعه اهواز با اشاره به برخی شبهات مطرح شده در خصوص اینکه حجاب حق شخصی ماست و حق اجتماع و جامعه نیست، گفت: اگر منطق لذت جویی و لذت جنسی رعایت نشود سه اتفاق بد در زندگی می افتد از جمله اینکه علاقه های شدید پایه استحکام خانواده رو به ضعف می رود و خانواده متزلزل می شود، تنوع طلبی در رابطه افراد ایجاد شده و حرص و ولع در تماشا از ناحیه مردان و رقابت برای خودنمایی در زنان ایجاد خواهد شد.

 

وی با بیان اثرات برهنگی توضیح داد: خانواده متزلزل می شود، فردی که شرایط ازدواج ندارد به گناه کشیده شده و طلاق افزایش می یابد و افزایش جنایت و بزهکارهای مختلف در جامعه را به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با تاکید بر اینکه اسلام می‌گوید حجاب حق شخصی نیست حق جامعه و اجتماع است، گفت: از مهمترین آثار برهنگی فروپاشی و تزلزل خانواده و افزایش طلاق و تولد فرزندان نامشروع است.

 

وی افزود: ما مسلمانیم و با غربی ها فرق داریم؛ ما مجموعه ای هستیم که در راس آن امام و حجت الهی قرار دارد که در آخرت باید پاسخگو باشیم.

https://hoorkhabar.ir/708932کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.