همدلی بین حوزه های علمیه و علما ظرفیت معنوی خوزستان است

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار جمعی از علما و شخصیت های حوزوی استان با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: از وجود مقدس امام صادق(ع) سؤال شد که از کجا بدانیم نمازمان قبول است؟ حضرت فرمودند که باید قبل و بعد از آن را ارزیابی کنیم، در سایر اعمال نیز همینطور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با همه ظرفیت های مادی، شاهد ظرفیت معنوی است و آن همدلی بین بزرگان، حوزه های علمیه و علمای استان خوزستان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه از برکات انقلاب اسلامی است که حوزه های علمیه در تراز هستند، ادامه داد: در خصوص مسائل استان برخی مربوط به خلاء های موجود در حوزه تراز است.

 

امام جمعه اهواز بیان کرد: درخصوص فعالیت روحانیون و اساتید حوزه علمیه نیاز است که توجه ویژه ای به آنها شود. ظرفیتی که در خوزستان و تعداد مدارس و طلاب دارد باید توجه ای ویژه ای برای اساتید باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اینکه روحانیون مستقر، طرح هجرت، مدارس امین باید مورد توجه قرار بگیرند، ادامه داد: در این زمینه نیاز است که شاهد افزایش سهمیه باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه باید نسبت به مباحث دور دست در حوزه های علمیه توجه ویژه ای شود، گفت: در زمینه حوزه علمیه خواهران نیز عنایت ویژه ای می طلبد.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سالیان متمادی حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور زحمت کشیدند، افزود: الحمدلله عَلَم و پرچم به دست مدیر توانمند دیگری داده شد که پر توان، پر تلاش و جوان تر است.

https://hoorkhabar.ir/708672کپی شد!
42