منتظر یک اشاره رهبر هستیم

هورنیوز – هوشیار باشیم که دشمن اصل نظام را هدف گرفته و تمام عوامل داخلی و خارجی خود را بکارگیری نموده تا به اصل نظام ضربه بزند. در این بین متاسفانه بعضی از سیاسیون غرب زده و رسانه های داخلی که خط خود را از خارج دریافت می کنند دانسته یا نادانسته با دشمن همصدا شده اند.

 

به جرات می توان گفت دشمنان انقلاب از هر حادثه‌ و هر فرصتی در کشور استفاده می کنند تا موج سواری نمایند و با فریب افکار عمومی و فراخوان های مختلف عوامل خود و فعالیت ابر رسانه های معاند قصد ایجاد آشوب، فتنه و اغتشاش را دارند.

 

دشمن هرگز از دشمنی خود دست بر نمی دارد و هر لحظه مترصد فرصت است تا به نظام ما ضربه بزند و هر روز به بهانه های مختلف عوامل فریب خورده خود را جمع نموده تا ناآرامی و اغتشاش در کشور ایجاد نماید.

 

اینجاست که نیروهای وفا دار به انقلاب و نظام و ملت شهید پرور ایران اسلامی باید هوشیار باشند. از انقلاب و نظام حمایت نمایند. وقت آن است که وفاداران واقعی نظام و ولایت هوشیار و پای کار باشند تا دشمنان نظام بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند. این افراد بترسند از آن روزی که انگشت اشاره حضرت آقا بلند شود آن وقت است که طوفان نیروهای انقلابی و سربازان ولایت به میدان خواهند آمد.

 

اینها هنوز متوجه نشدند که فرزندان انقلاب برای حفظ این آب و خاک خونها داده اند بر روی میدان مین خوابیدن و تکه تکه شدند، سینه خود را سپری گلوله ها کردنند تا این آب و خاک حفظ شود. حال چگونه اجازه بدهیم یک مشت فریب خورده که دنبال ترویج بی حجابی و برهنگی در جامعه هستند در خیابانهای شهرها جولان بدهند و برای رادیوهای دشمن خوراک تبلیغاتی درست کنند.

 

این انقلاب حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر است ملت برای این انقلاب هزینه‌های فراوان دادند پس با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد و این فریب خوردگان فقط ماهیت خود را نشان میدهند و نتیجه ای از این کارها نخواهند گرفت انشاالله.

 

هوشنگ صالح راد

https://hoorkhabar.ir/708576کپی شد!
31